Przedmioty prowadzone przez
Instytut Psychologii
Skorzystaj z wyszukiwarki przedmiotów!
- „Omelańczuk za drzwi”, czyli dlaczego nagradzamy, kiedy chcemy ukarać 20-FF-OZD
- Advanced Techniques in Group Training 00-FF-ATG
- Aggression: Causes, Consequences, and Inhibiting Factors 00-FF-AGC
- Aggression: Causes, Consequences, and Inhibiting Factors 00-FF-AGC1
- Aggression: Causes, Consequences, and Inhibiting Factors. 00-FF-AGC2
- Agresja 20-3S-AGR
- Agresja PY-5S-AGR
- Aktywność samopomocowa wśród osób chorujących psychicznie 20-FF-ASP
- Alternatywne techniki wychowawcze 20-3M-ATW
- Analiza badań społecznych 20-3S-ABS
- Analiza badań społecznych PY-5S-ABS
- Analiza grupowa - metoda wspomagania pracy w organizacjach 20-3S-AMW
- Analiza grupowa - metoda wspomagania pracy w organizacjach PY-5S-AMW
- Analiza potrzeb i ewaluacja działań rozwojowych 20-3M-APE
- Analiza statystyczna – umiejętności podstawowe 20-FF-APP
- Analiza statystyczna dla zaawansowanych 20-FF-ASZ
- Analiza tekstu naukowego 20-3F-ATN
- Analiza tekstu naukowego PY-5F-ATN
- Anatomia funkcjonalna i plastyczność mózgu 20-3S-AFP
- Anatomia funkcjonalna i plastyczność mózgu PY-5S-AFP
- Animal Models of Neuropsychiatric Disorders 20-FF-AMN
- Are Researchers Like Wives and Never Wrong? The Analysis of Examples from the Empirical Research 00-FF-ARE
- Art Techniques in Group Training 20-FF-ATG
- Art Techniques in Group Training 20-FF-ATG1
- Asertywny - to znaczy jaki? 20-3M-ACJ
- Aspekty etyczne pomagania SP-AEP
- Aspekty prawne pracy klinicznej psychologa SP-APP
- Assertiveness Training – Not Only Saying "No" 20-FF-NOS
- Assertiveness Training – Not Only Saying “No” 00-FF-NOS
- Autyzm – diagnoza i terapia 20-FF-ADT
- Autyzm czy nie autyzm oto jest pytanie? Czy można być „odrobinę autystycznym”? 00-FF-ACA
- Badania jakościowe w praktyce PY-5S-BJA
- Badania jakościowe w psychologii rozwoju i wychowania PY-5S-BJP
- Behavioural Addictions 20-FF-BEA
- Behavioural Addictions 20-FF-BEA1
- Behavioural Addictions 00-FF-BEA
- Biologiczne podstawy zachowania 20-3F-BPZ1
- Biologiczne podstawy zachowania PY-5F-BPZ
- Biomedyczne podstawy rozwoju człowieka 20-1F-BPR1
- Bliskie związki – perspektywa psychologiczna 20-3M-BZP
- Bliskie związki interpersonalne 20-3S-BZI
- Bliskie związki interpersonalne PY-5S-BZI
- Budowanie bliskich relacji 20-3S-BBR
- Budowanie bliskich relacji PY-5S-BBR
- Case study. Romowie 20-3S-CSR
- Case study. Społeczność Afrykanów 20-3S-CSA
- Case study. Społeczność koreańska 20-3S-CSK
- Case study. Społeczność koreańska 200N-3E5CSK
- Case study. Społeczność koreańska 200S-3E5CSK
- Case study. Społeczność w kulturze żydowskiej 20-3S-CSZ
- Case study. Społeczność w kulturze żydowskiej 200N-3E5CSZ
- Case study. Społeczność w kulturze żydowskiej 200S-3E5CSZ
- Case study. Świat arabsko-muzułmański 20-3S-CAM
- Cele, strategie i metody pracy z pacjentem uzależnionym SP-CSM
- Clinical and Educational Applications of Psychodrama 00-FF-CEA
- Co zamiast instytucji? Prawo do niezależnego życia osób z niepełnosprawnością psychiczną 00-FF-CZI
- Coaching 20-3M-COA
- Coaching 20-3S-COA
- Coaching PY-5S-COA
- Coaching PY-5S-COA1
- Coaching – różnice indywidualne, profile, diagnoza 20-FF-CRI
- Cross-Cultural Psychology 00-FF-CPE
- Czy naukowcy są jak żony i nigdy się nie mylą? Analiza przykładów z badań empirycznych 00-FF-CNK
- Czy od internetu można się uzależnić? 00-FF-CIU
- Czynniki leczące psychoterapii – potwierdzone empirycznie 20-FF-CLP
- Deception and its Detection 20-FF-DID
- Diagnoza gotowości szkolnej ucznia 20-3M-DGS
- Diagnoza inteligencji metodami Wechslera 20-3M-DIM
- Diagnoza potrzeb i zadań rozwojowych 20-3S-DPO
- Diagnoza potrzeb i zadań rozwojowych 20-3S-DPO1
- Diagnoza psychologiczna i metody pracy z dzieckiem z zaburzeniami rozwojowymi 20-3S-DPM
- Diagnoza psychologiczna i metody pracy z dzieckiem z zaburzeniami rozwojowymi 200N-3E5DPM
- Diagnoza psychologiczna i metody pracy z dzieckiem z zaburzeniami rozwojowymi 200S-3E5DPM
- Diagnoza psychologiczna i metody pracy z dzieckiem z zaburzeniami rozwojowymi 20-3S-DPM1
- Diagnoza psychologiczna i metody pracy z dzieckiem z zaburzeniami rozwojowymi PY-5S-DPM
- Diagnoza psychologiczna i pomoc dzieciom chorym somatycznie 20-3S-DPP
- Diagnoza psychologiczna i pomoc dzieciom chorym somatycznie 200N-3E5DPP
- Diagnoza psychologiczna i pomoc dzieciom chorym somatycznie 200S-3E5DPP
- Diagnoza psychologiczna i pomoc dzieciom chorym somatycznie 20-3S-DPP1
- Diagnoza psychologiczna i pomoc dzieciom chorym somatycznie PY-5S-DPP
- Diagnoza psychologiczna w edukacji 00-FF-DPE
- Diagnoza psychologiczna w edukacji 00-FF-DPE1
- Diagnoza psychologiczna w zaburzeniach psychicznych SP-DZP
- Diagnoza psychologiczna zaburzeń psychicznych 20-3S-DPZ
- Diagnoza psychologiczna zaburzeń psychicznych PY-5S-DPZ
- Diagnoza w socjoterapii SP-DIS
- Diagnoza w socjoterapii SP-DIS8
- Dlaczego nagradzamy kiedy chcemy ukarać, czyli jak pracować z zachowaniami trudnymi 20-FF-DNK
- Doraźna pomoc i długofalowa rehabilitacja neuropsychologiczna SP-DPD
- Drama – techniki i strategie w pracy z grupami i społecznościami 20-3M-DTS
- Dylematy społeczne i sprawiedliwość społeczna 20-3S-DSS
- Dylematy społeczne i sprawiedliwość społeczna PY-5S-DSS
- Dylematy wolności i praw człowieka 20-3M-DWP
- Dylematy wolności i praw człowieka 20-FF-DWP
- Dylematy wolności i praw człowieka 20-FF-DWP1
- Dynamika małej grupy SP-DMG1
- Dyskryminacja a tolerancja na co dzień 20-3M-DAT
- Dyskryminacja ze względu na płeć a tolerancja na co dzień 20-FF-DYT
- Dziecko w opiece zastępczej 20-3S-DWR
- Dzień koreański w APS 20-3M-DKO