Coaching 20-3M-COA
Podczas zajęć studenci dowiadują się czym jest coaching, jakie ma zastosowanie w pracy w organizacji oraz uczą się prowadzenia sesji coachingowych.
Zakres tematów:
1. Wprowadzenie do coachingu, definicja coachingu
2. Model pracy coachingowej
3. Coaching kompetencji w organizacjach
4. Coaching przekonań i wartości
5. Projekty coachingowe w organizacjach
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Wiedza
Opisuje procesy zachodzące w człowieku podczas zmiany.
Charakteryzuje teorie psychologii motywacji i celów w kontekście coachingu.
Umiejętności
Rozpoznaje pytanie, odzwierciedlanie, aktywne słuchanie na różnych etapach coachingu.
Potrafi nazywać poszczególne rodzaje coachingu.
Potrafi prowadzić rozmowę coachingową na podstawowym poziomie.
Kompetencje społeczne
Dba o jasną komunikację interpersonalną.
Jest świadomy zachowań asertywnych podczas pracy coachingowej.
Przejawia ciekawość, zaufanie i kreatywność podczas pracy coachingowej.
Kryteria oceniania
Nagranie rozmowy coachingowej, obecności na zajęciach.
Literatura
Sidor-Rządkowska, M. (2013). Coaching – teoria, praktyka, studia przypadków. Wolter Kluwer
Smółka, P. (2009, red.). Coaching. Inspiracje z perspektywy nauki, praktyki i klientów. Gliwice: Onepress.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: