Diagnoza potrzeb i zadań rozwojowych 20-3S-DPO
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Wiedza
Student, który zaliczył przedmiot potrafi:
definiować pojęcia związane z procesem diagnozy potrzeb i zadań rozwojowych na różnych etapach życia człowieka;
wskazać metody diagnozy potrzeb i zadań rozwojowych charakterystyczne dla podejścia psychodynamicznego;
Umiejętności
Student, który zaliczył przedmiot posiada umiejętność:
stosowania wybranych metod diagnozy potrzeb i zadań rozwojowych;
interpretowania zjawisk związanych z rozwojem osobowości człowieka na podstawie wyników zastosowanych metod diagnostycznych;
sporządzenia pisemnego sprawozdania z opisem stanu zaspokojenia potrzeb i poziomu realizacji zadań rozwojowych danej osoby na podstawie wyników zastosowanych metod diagnostycznych;
Kompetencje społeczne
Student, który zaliczył przedmiot:
ma świadomość poziomu swojej wiedzy oraz potrzeby jej poszerzania;
ma świadomość znaczenia wiedzy o rozwoju człowieka i możliwościach wspierania rozwoju osobowości dla procesu prawidłowej adaptacji psychicznej;
Sposób pomiaru
Ocena poziomu wykonywania zadań w małych, 2-3 osobowych grupach;
Ocena pisemnego sprawozdania z przeprowadzonej, z użyciem wybranych metod, diagnozy potrzeb i zadań rozwojowych;
Ocena werbalnego i niewerbalnego zachowania studenta podczas zajęć;
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: