Diagnoza psychologiczna i metody pracy z dzieckiem z zaburzeniami rozwojowymi 20-3S-DPM
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Wiedza
- Zna zasady przekazywania informacji rodzicom na temat niepełnosprawności dziecka oraz modelową procedurę informowania
- Potrafi scharakteryzować funkcjonowanie dzieci z zaburzeniami rozwoju (z niepełnosprawnością intelektualną, z zaburzeniami autystycznymi, z wadą wzroku, z wadą słuchu, z mózgowym porażeniem dziecięcym)
- Zna techniki diagnostyczne stosowane w diagnozie dzieci z zaburzeniami rozwoju
- Zna metody terapii i edukacji dzieci z zaburzeniami rozwoju (z niepełnosprawnością intelektualną, z zaburzeniami autystycznymi, z wadą wzroku, z wadą słuchu, z mózgowym porażeniem dziecięcym)
Umiejętności
- Potrafi przeprowadzić diagnozę psychologiczną dziecka z zaburzeniami rozwoju(z niepełnosprawnością intelektualną, z zaburzeniami autystycznymi, z wadą wzroku, z wadą słuchu, z mózgowym porażeniem dziecięcym)
- Posiada podstawowe umiejętności potrzebne do nawiązania kontaktu z dzieckiem z zaburzeniami rozwoju
- Potrafi poddać analizie psychologicznej funkcjonowanie dziecka z zaburzeniami rozwoju
Kompetencje społeczne
- Ma świadomość specyfiki kontaktu z dzieckiem z zaburzeniami rozwoju
- Jest wrażliwy na problemy i trudności dzieci z zaburzeniami rozwoju
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: