Kierunki studiów
> Lista jednostek dydaktycznych
> Instytut Pedagogiki Specjalnej
> Prowadzone przedmioty
Przedmioty prowadzone przez
Instytut Pedagogiki Specjalnej
Skorzystaj z wyszukiwarki przedmiotów!
- Fizjoterapia pediatryczna SP-FIP
- Fizjoterapia pediatryczna PC-5S-FPE
- Fizjoterapia pediatryczna SP-FIP1
- Fizjoterapia pediatryczna SP-PED
- Fonetyka 10-2S-FOR
- Fonetyka i ortofonia PC-5S-FOO
- Foniatria PC-5S-FON
- Funkcjonalna diagnoza osób z autyzmem I (rozpoznawanie ryzyka autyzmu oraz rozpoznawanie potrzeb i możliwości rozwojowych dziecka do 6 r.ż.) 10-5S-FDA1
- Funkcjonalna diagnoza osób z autyzmem I (rozpoznawanie ryzyka autyzmu oraz rozpoznawanie potrzeb i możliwości rozwojowych dziecka do 6 r.ż.) 10-5S-FDA1a
- Funkcjonalna diagnoza osób z autyzmem I (rozpoznawanie ryzyka autyzmu oraz rozpoznawanie potrzeb i możliwości rozwojowych dziecka do 6 r.ż.) PC-2S-FDA1
- Funkcjonalna diagnoza osób z autyzmem II (wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania ucznia) 10-5S-FDA2
- Funkcjonalna diagnoza osób z autyzmem II (wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania ucznia) PC-2S-FDA2
- Funkcjonalna ocena słuchu małego dziecka SP-OFM1
- Funkcjonalna ocena słuchu małego dziecka SP-OFM2
- Funkcjonalna ocena słuchu małego dziecka SP-SŁU
- Funkcjonalna ocena widzenia w kontekście trudności w uczeniu się 00-FF-FOW
- Funkcjonalna ocena wzroku i usprawnianie widzenia dzieci słabowidzących PC-5S-FOS
- Funkcjonalna ocena wzroku i wspomaganie rozwoju widzenia dzieci słabowidzących 10-2S-FOW
- Funkcjonalna ocena wzroku małego dziecka SP-FOW
- Funkcjonalna ocena wzroku małego dziecka SP-FOW1
- Funkcjonalna ocena wzroku małego dziecka SP-FOW2
- Funkcjonalna ocena wzroku małego dziecka SP-EGO
- Funkcjonalne następstwa schorzeń i uszkodzeń układu wzrokowego SP-FNS
- Funkcjonowanie psychospołeczne ucznia ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się PC-5S-FTU
- Funkcjonowanie psychospołeczne ucznia ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się czytania, pisania i liczenia PC-5S-FUL
- Funkcjonowanie wzrokowe małych dzieci słabowidzących 10-2S-FWD
- Gender in Educational Practice 00-0F-GEP
- Gender Studies Under Attack: A Global Perspective 00-0F-GSU
- Genetyczne zespoły zaburzeń SP-GZZ
- Genetyczne zespoły zaburzeń SP-GEN
- Genetyczne zespoły zaburzeń rozwojowych dziecka SP-GZZ1
- Genetyczne zespoły zaburzeń rozwojowych dziecka SP-GZZ2
- Genetyczne zespoły zaburzeń rozwojowych małego dziecka PC-5S-GZR
- Godność, intymność rozwój seksualny 00-FF-GOI
- Godność, intymność, rozwój seksualny w pracy opiekuńczo-wychowawczej 00-FF-GIR
- Gramatyka opisowa języka polskiego - 1 PC-5S-GJ1
- Gramatyka opisowa języka polskiego - 2 PC-5S-GJ2
- Grypsera – przemiana, słabnięcie czy upadek subkultury więziennej? 10-FF-GPS
- Higher Education – a Global Approach with Special Emphasis on History and Multiculturalism in Balkan Region 00-0F-HEG
- Higher Education, European Integration Security-Related Issues 00-0F-HEE
- Historia kształcenia specjalnego 10-2F-HKS
- Historia kształcenia specjalnego PC-5F-HKS
- Historia kształcenia specjalnego PC-5F-HKS1
- Historia wychowania PC-5F-HWI
- Historyczne i współczesne zagadnienia surdopedagogiki PC-5S-HWS
- Holocaust History and its Significance in Education for Peace 00-FF-HHS
- Holocaust History and its Significance in Education for Peace 00-0F-HHS1
- Hospitacje (praktyka) SP-HOP
- Hospitacje zajęć korekcyjno-kompensacyjnych SP-HZK
- Hospitacje zajęć korekcyjno-kompensacyjnych (praktyka) SP-HZK1
- Hospitacje zajęć wspomagających rozwój poznawczy i emocjonalny dziecka (praktyka) SP-HZW
- How Can a Teacher Recognize Proximate Possibilities in Young Children? 00-0F-HCT
- Human Rights 00-0F-HRI1
- Human Rights and Korczak 00-0F-FRK
- Implications of Visual Impairment 10-0F-IMV
- Implications of Visual Impairment 00-0F-IMV
- Implications of Visual Impairment and Support Options 10-0F-IVO
- Inclu-ageing – o wsparciu starzejących się osób z niepełnosprawnością i ich rodzin 00-FF-IAW
- Increase Your Chances for an International Career 00-0F-IYC
- Indywidualne praktyki SP-P-INP
- Inklusive Pädagogik und Didaktik in Deutschland und Österreich 00-0F-PDI
- Instytucje penitencjarne w systemie resocjalizacji PC-5S-IPR
- Instytucje totalne w systemie resocjalizacji 10-2S-ITR1
- Instytucjonalne formy opieki - podstawy prawne i organizacyjne 10-2S-IFP
- Instytucjonalne formy wsparcia dziecka i rodziny 10-2S-IFD
- Instytucjonalne formy wsparcia dziecka i rodziny PC-5S-IFD
- Instytucjonalne formy wsparcia dziecka i rodziny RE-3F-IFD
- Instytucjonalne i prorodzinne formy opieki nad dzieckiem 10-5S-IFO
- Instytucjonalne i prorodzinne formy opieki nad dzieckiem PC-2S-IFO
- Instytucjonalne i prorodzinne formy wsparcia dziecka i rodziny 00-FF-IPF
- Integracja sensoryczna jako metoda wspomagająca w pracy z uczniem z niepełnosprawnością intelektualną 00-FF-ISM
- Integracja społeczna 10-5F-ISE
- Integracja społeczna 10-5F-ISE1
- Integracja społeczna PC-2F-ISE
- Integracja społeczna w diadach: jak tworzy się związek miłosny i przyjaźń 10-FF-ISD
- Integration und Inklusion als Probleme der gegenwärtigen Bildung 00-0F-IIP
- Interdyscyplinarne konteksty niepełnosprawności (konwersatoria językowe tematyczne) ID-2F-IKN
- Interdyscyplinarne podstawy studiów nad niepełnosprawnością 10-7F-IPN
- Interdyscyplinarne podstawy studiów nad niepełnosprawnością ID-2F-IPN
- Interwencja kryzysowa PC-5S-IKT
- Introduction of International Inclusive Education 00-0F-IIE
- Język obcy jako narzędzie komunikacji osób z niepełnosprawnością w erze globalizacji 10-FF-JON
- Język obcy jako narzędzie komunikacji osób z niepełnosprawnością w erze globalizacji 10-FF-JON1
- Kierowanie zespołem wspierającym 10-2S-KZW
- Kierunki pedagogiki współczesnej PC-5F-KPE
- Klasyfikacja ICF w modelu WWR (Klasyfikacja ICF i ICD w ocenie funkcjonalnej dziecka i planowaniu wsparcia terapeutycznego i środowiskowego) SP-ICF
- Klucz do uczenia - programy wspomagania rozwoju dziecka w wieku przedszkolnym 10-2S-KUW
- Klucz do uczenia się - program wspomagania rozwoju dziecka w wieku przedszkolnym SP-KDS
- Klucz do uczenia się - program wspomagania rozwoju dziecka w wieku przedszkolnym SP-KDS1
- Klucz do uczenia się - program wspomagania rozwoju dziecka w wieku przedszkolnym SP-KDS2
- Kobiety w służbie więziennej 00-FF-KOS
- Kompetencje pedagoga specjalnego SP-KMP
- Kompetencje pedagoga specjalnego SP-KMP1
- Kompetencje pedagoga specjalnego PC-5F-KPS
- Kompetencje pedagoga specjalnego SP-KPL
- Kompetencje pedagoga wspierającego SP-KPL1
- Komputer jako narzędzie zwiększające poziom produktywności i organizacji pracy PZ-2F-KZP
- Komputerowa analiza danych 10-7F-KAD
- Komputerowa analiza danych ID-2F-KAD
- Komputerowe techniki informacyjne dla osób z dysfunkcją wzroku SP-KDW1