Klucz do uczenia - programy wspomagania rozwoju dziecka w wieku przedszkolnym 10-2S-KUW
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
W cyklu 2020Z:
Teoretyczne podstawy metody Klucz do uczenia się” Analiza różnic i podobieństw teorii Piageta i Wygotskiego Znaczenie zabawy w rozwoju dziecka – realizacja modułu Zabawy rozwijające |
W cyklu 2020Zn:
Teoretyczne podstawy metody Klucz do uczenia się” Analiza różnic i podobieństw teorii Piageta i Wygotskiego Znaczenie zabawy w rozwoju dziecka – realizacja modułu Zabawy rozwijające |
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2016Z: | W cyklu 2017Z: | W cyklu 2017Zn: | W cyklu 2019Zn: | W cyklu 2018Z: | W cyklu 2019Z: | W cyklu 2018Zn: | W cyklu 2020Zn: | W cyklu 2020Z: | W cyklu 2016Zn: |
Efekty kształcenia
PC1_KK_W02; PC1_KS_W03; PC1_KS_W04
Student zna założenia teoretyczne programu „Klucz do uczenia”
PC1_KS_W03; PC1_KS_W06
Student zna strukturę, cele i sposoby realizacji treści programowych.
PC1_KS_U03
Student potrafi scharakteryzować moduły programu Klucz do uczenia
PC1_KS_U03
Student potrafi opracować pomoce oraz przeprowadzić zajęcia programowe adekwatne do poziomu funkcjonowania dziecka
PC1_KS_U05
Student potrafi opracować poradnik domowy dla rodziców małego dziecka.
Literatura
W cyklu 2020Z:
1 Caiati, M., Delac, S., Muller, A., Czy wszystko mi wolno? Znaczenie swobodnych zabaw w przedszkolu. Wyd. „Jedność: Kielce 2003. Literatura dostępna on-line: |
W cyklu 2020Zn:
1 Caiati, M., Delac, S., Muller, A., Czy wszystko mi wolno? Znaczenie swobodnych zabaw w przedszkolu. Wyd. „Jedność: Kielce 2003. Literatura dostępna on-line: |
Uwagi
W cyklu 2020Z:
Praca synchroniczna i asynchroniczna z wykorzystaniem platformy TEAMS: • zajęcia będą realizowane synchronicznie zgodnie z planem zajęć ustalonym na początku semestru, Metody kształcenia/uczenia się: Nakład pracy: |
W cyklu 2020Zn:
Praca synchroniczna i asynchroniczna z wykorzystaniem platformy TEAMS: Metody kształcenia/uczenia się: Nakład pracy: |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: