Funkcjonalna diagnoza osób z autyzmem I (rozpoznawanie ryzyka autyzmu oraz rozpoznawanie potrzeb i możliwości rozwojowych dziecka do 6 r.ż.) 10-5S-FDA1a
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2018L: | W cyklu 2016Ln: | W cyklu 2016L: | W cyklu 2017L: |
Efekty kształcenia
PC2_KS_W01
Zna terminologię używaną w diagnozie funkcjonalnej
PC2_KS_W03
Ma uporządkowaną wiedzę na temat obszarów aktywności uwzględnianych w diagnozie funkcjonalnej
PC2_KS_W05
Zna symptomy ryzyka autyzmu
PC2_KS_W05
Ma pogłębiona wiedzę o specjalnych potrzebach z dzieci z autyzmem oraz o metodach ich diagnozowania
PC2_KK_W07
Potrafi skonstruować arkusze obserwacji do oceny funkcjonowania dziecka
PC2_KS_U02
Potrafi planować procedurę diagnozowania w oparciu o poznane narzędzia
PC2_KS_U03
Posiada umiejętności badawcze pozwalające na analizowanie wyników diagnozy funkcjonalnej i ich interpretacji
PC2_KS_K01
Ma świadomość poziomu swojej wiedzy i umiejętności
PC2_KK_K04
Ma świadomość konieczności zachowania zasad etyki w procesie diagnozy
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: