Integration und Inklusion als Probleme der gegenwärtigen Bildung 00-0F-IIP
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
W cyklu 2020Z:
1. Założenia teoretyczne pedagogiki inkluzyjnej. 2. Pedagogika inkluzyjna a pedagogika integracyjna - podobieństwa i różnice. 3. Podstawy teoretyczne dydaktyki szkoły inkluzyjnej w Niemczech i Austrii. 4. Metody dydaktyczne stosowane w oświacie inkluzyjnej w Niemczech i Austrii. 5. Przekształcanie szkół specjalnych na szkoły włączające w Niemczech i Austrii. 6. Prowadzenie lekcji w szkołach inkluzyjnych w Niemczech i Austrii - projekcja filmu. |
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Uwagi
W cyklu 2020Z:
Metody dydaktyczne: Metody podające wykład z wykorzystaniem technik audiowizualnych (15 godz.). Ocenie poddana jest: Wiedza na temat pedagogiki inkluzyjnej. Nakład pracy własnej studenta: - analiza zalecanej literatury przedmiotu (10 godz.) - analiza treści wykładów (15 godz.) - przygotowanie do kolokwium zaliczeniowego (25 godz.) (Przyjęto zasadę, że 25-30 godz. pracy własnej studenta odpowiada 1 punkt ECTS). Sumaryczna liczba punktów ECTS 2. |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: