Instytucjonalne formy wsparcia dziecka i rodziny 10-2S-IFD
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2016Z: | W cyklu 2017Z: | W cyklu 2017Zn: | W cyklu 2017Ln: | W cyklu 2017L: | W cyklu 2018Ln: | W cyklu 2019L: | W cyklu 2018L: | W cyklu 2016Ln: | W cyklu 2019Ln: | W cyklu 2016Zn: |
Efekty kształcenia
Wiedza
PC1_KS_W02 Potrafi opisać funkcjonujący w Polsce instytucjonalny system wsparcia dziecka i rodziny.
PC1_KS_W04 Potrafi scharakteryzować działalność instytucji pomagających rodzinie w zaspakajaniu podstawowych potrzeb dziecka, ich cele, zadania i metody pracy oraz prawne podstawy funkcjonowania.
PC1_KS_W07 Ma elementarną wiedzę o bezpieczeństwie i higienie pracy w instytucjach wspierających dziecko i rodzinę.
Umiejętności
PC1_KS_U03 Potrafi krytycznie ocenić realizowane w Polsce praktyki działalności opiekuńczej, wychowawczej, resocjalizacyjnej i terapeutycznej na rzecz dziecka i rodziny
PC1_KS_U04 Projektuje strategie pomocy dziecku i rodzinie w sytuacjach wymagających wsparcia społecznego i profesjonalnego
Kompetencje społeczne
PC1_KS_K01 Nawiązuje aktywny kontakt z pracownikami instytucji wsparcia dziecka i rodziny, uzyskuje informacje na temat aktualnej oferty placówek i planowanego rozwoju instytucji.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: