Historia kształcenia specjalnego 10-2F-HKS
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2017Ln: | W cyklu 2017L: | W cyklu 2016L: | W cyklu 2018Ln: | W cyklu 2018L: | W cyklu 2016Ln: |
Efekty kształcenia
PC 1 KS_W03 Ma elementarną wiedzę dotyczącą realizowanej specjalności, obejmująca terminologię, teorię i metodykę
PC 1 _KS_W04 Ma podstawowa wiedzę o strukturze i funkcjach systemu edukacji uczniów ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi; celach, podstawach prawnych, organizacji i funkcjonowaniu różnych instytucji edukacyjnych, wychowawczych, opiekuńczych terapeutycznych, rehabilitacyjnych, resocjalizacyjnych oraz instytucji wsparcia
PC 1_KK_W10 Ma podstawową, uporządkowaną wiedze o różnych środowiskach wychowawczych, ich specyfice i procesach w nich zachodzących
PC 1_ KK_W12 Zna najważniejsze tradycje i współczesne nurty pedagogiki specjalnej
PC 1_ KK_U 02 Potrafi dokonać obserwacji i interpretacji zjawisk społecznych; analizuje ich powiązania z różnymi obszarami pedagogiki specjalnej
PC 1_KK_U 05 Potrafi w sposób precyzyjny i spójny, z wykorzystaniem różnych ujęć teoretycznych wypowiadać się w mowie i piśmie na tematy dotyczące wybranych zagadnień pedagogiki specjalnej
PC 1_KK_K 01 Ma świadomość poziomu swojej wiedzy i umiejętności, rozumie potrzebę ciągłego dokształcania się zawodowego i rozwoju osobistego, dokonuje samooceny własnych kompetencji i doskonali umiejętności, wyznacza kierunki własnego rozwoju i kształcenia
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: