Diagnoza i terapia dziecka z zaburzeniami integracji sensorycznej (ZP-DTD-11) | |
podyplomowe niestacjonarne, 1,5 roku (3 semestry) Język: polski | Opis ogólnyKierownik Studiów: dr Ewelina Młynarczyk-Karabin (e-mail: emlynarczyk@aps.edu.pl) Czas trwania studiów - X 2024-III 2026 Czesne - 3 500,00 zł za jeden semestr x 3 semestry Ukończenie studiów podyplomowych zakłada: - zdobycie wiedzy z zakresu diagnozy i terapii dziecka z zaburzeniami integracji sensorycznej oraz kompetencje do prowadzenia zajęć metodą integracji sensorycznej: - nabycie kompetencji diagnostycznych w kierunku zaburzeń integracji sensorycznej oraz umiejętności skutecznego wsparcia dziecka i jego rodziny: - uzyskanie certyfikatu ukończenia I i II stopnia SI dającego możliwość diagnozowania i prowadzenia terapii integracji sensorycznej wydanego przez PSTiS oraz świadectwo ukończenia studiów podyplomowych wydane przez APS. Podstawą ukończenia studiów jest uczestniczenie w zajęciach, zdanie egzaminu teoretycznego i praktycznego, które odbywają się w trakcie trwania studiów oraz odbycie praktyk (również podczas trwania studiów) w publicznych i niepublicznych placówkach oświatowych, m. in.: w przedszkolach i szkołach ogólnodostępnych, integracyjnych, z oddziałami integracyjnymi, specjalnych, w ośrodkach rehabilitacyjno–edukacyjno–wychowawczych, w ośrodkach wczesnego wspomagania. Po ukończeniu studiów Absolwent: - posiada kompetencje do diagnozowania i prowadzenia terapii integracji sensorycznej jako jednej z metod wspomagających rozwój dziecka w publicznych i niepublicznych placówkach oświatowych, m. in.: w przedszkolach i szkołach ogólnodostępnych, integracyjnych, z oddziałami integracyjnymi, specjalnych, w ośrodkach rehabilitacyjno–edukacyjno–wychowawczych, w ośrodkach wczesnegowspomagania; - otrzymuje świadectwo ukończenia studiów podyplomowych zgodne z Rozporządzeniem MNiSW z 10 lutego 2017r., potwierdzające uzyskanie określonych w programie efektów kształcenia i wymaganej liczby punktów ECTS; - otrzymuje certyfikat ukończenia I i II stopnia kursu integracji sensorycznej wydany przez Polskie Stowarzyszenie Terapeutów Integracji Sensorycznej, co stanowi integralną część świadectwa ukończenia studiów. Wymagania wstępne Studia przeznaczone są dla osób, które ukończyły studia licencjackie lub magisterskie, tj. dla: - psychologów, - nauczycieli, - pedagogów specjalnych, - rehabilitantów, - fizjoterapeutów. Oczekiwane kompetencje kandydata: - posiadanie wiedzy z zakresu pedagogiki i psychologii rozwojowej dziecka. Warunki ukończenia studiów i uzyskania świadectwa ukończenia studiów podyplomowych: Bloki tematyczne kończą się egzaminem lub zaliczeniem. Planowany termin uruchomienia studiów: październik 2024 r. -(nie prowadzimy zajęć on-line) W sprawach merytorycznych proszę pisać do Kierownik Studiów dr Eweliny Młynarczyk-Karabin na adres: emlynarczyk@aps.edu.pl
Wymagane dokumenty:
Zasady naboru na studia podyplomowe: Rekrutacja na podstawie analizy złożonych dokumentów. Decyduje kolejność złożenia dokumentów (w wersji papierowej) w Biurze Obsługi Osób Studiujących (data złożenia lub data stempla pocztowego). Diagnoza i terapia dziecka z zaburzeniami integracji sensorycznej – XI Terminarz zjazdów – semestr I 05-06.10.2024 19-20.10.2024* 26-27.10.2024* 09-10.11.2024 23-24.11.2024 07-08.12.2024 14-15.12.2024 18.01-01-02.2025* ·Zjazdy realizowane przez PSTIS |
Kierunki studiów
> Pozostałe studia
> Pedagogika specjalna
> Diagnoza i terapia dziecka z zaburzeniami integracji sensorycznej
Ze szczegółowymi kryteriami kwalifikacji można zapoznać się na stronie:
TODO!