Kierunki studiów
> Lista jednostek dydaktycznych
> Instytut Pedagogiki Specjalnej
> Prowadzone przedmioty
Przedmioty prowadzone przez
Instytut Pedagogiki Specjalnej
Skorzystaj z wyszukiwarki przedmiotów!
- Metodologia w orientacji humanistycznej 10-7F-MOH
- Metodologia w orientacji humanistycznej ID-2F-MOH
- Metodologia w orientacji pozytywistycznej 10-7F-MOP
- Metodologia w orientacji pozytywistycznej ID-2F-MOP
- Metodologiczne podstawy diagnozowania - dydaktyka specjalna SP-MPD1
- Metody edukacyjno-terapeutyczne w pracy z osobami z niepełnosprawnością intelektualną 10-2S-MEI
- Metody edukacyjno-terapeutyczne w pracy z osobami z niepełnosprawnością intelektualną PC-5S-MEI
- Metody ekspresji muzyczno-ruchowej PC-5F-MEM
- Metody ekspresji plastycznej PC-5F-MEP
- Metody funkcjonalnej oceny wzroku u małych dzieci i dzieci z niesprawnością sprzeżoną SP-NIE
- Metody funkcjonalnej oceny wzroku uczniów, młodzieży i osób dorosłych SP-DOR
- Metody i strategie pracy z grupą 10-2S-MIS
- Metody i strategie pracy z grupą 10-2S-MIS1
- Metody i techniki pielęgnacji dziecka z zaburzonym rozwojem psychoruchowym SP-MTP1
- Metody integracji percepcyjno-motorycznej SP-MIP2
- Metody komunikacji alternatywnej SP-MKA
- Metody kreatywnej resocjalizacji 10-5S-MKR
- Metody kreatywnej resocjalizacji PC-2S-MKR
- Metody neurofizjologiczne oraz techniki pielęgnacji w rehabilitacji dziecięcej 10-2S-MNR
- Metody neurofizjologiczne oraz techniki pielęgnacji w rehabilitacji dziecięcej PC-5S-MNR
- Metody neurofizjologiczne oraz techniki pielęgnacji w rehabilitacji dziecięcej SP-MNT
- Metody neurofizjologiczne oraz techniki pielęgnacji w rehabilitacji dziecięcej SP-MNT1
- Metody neurofizjologiczne oraz techniki pielęgnacji w rehabilitacji dziecięcej SP-MNT2
- Metody neurofizjologiczne oraz techniki pielęgnacji w rehabilitacji dziecięcej SP-ACJ
- Metody neurofizjologiczne w rehabilitacji dziecięcej SP-MNR
- Metody oceny i adaptacji otoczenia fizycznego oraz wykorzystanie pomocy SP-OCE
- Metody oceny i rehabilitacji wzroku słabowidzącej młodzieży i dorosłych 10-5S-MHS
- Metody oceny i usprawniania wzroku u małych dzieci i dzieci z niesprawnością sprzężoną SP-UWD
- Metody oceny i usprawniania wzroku u starszych dzieci, młodzieży i dorosłych SP-OWS
- Metody oceny widzenia dla potrzeb orientacji poruszania się osób słabowidzących 10-5S-MPL
- Metody percepcyjno-motoryczne w pracy z dzieckiem z niepełnosprawnością intelektualną 00-FF-MPM
- Metody pracy edukacyjno-terapeutycznej w pracy z osobami z niepełnosprawnością intelektualną PC-5S-MTN
- Metody pracy z dzieckiem i z uczniem z zaburzeniami zachowania i emocji PC-5S-MZE
- Metody pracy z dzieckiem z grupy ryzyka specyficznych trudności w uczeniu się PC-5S-MRU
- Metody pracy z grupą - TUS PC-5S-MPG
- Metody pracy z ofiarami przemocy 10-2S-MOF1
- Metody pracy z ofiarami przemocy w rodzinie PC-5S-MOW
- Metody pracy z osobami uzależnionymi 10-2S-MOU
- Metody pracy z osobami uzależnionymi 10-2S-MOU1
- Metody pracy z osobami uzależnionymi PC-5S-MOU
- Metody pracy z rodzicami dziecka z niepełnosprawnością w okresie diagnozy i rehabilitacji 10-FF-MDN
- Metody pracy z rodzicami dziecka z niepełnosprawnością w okresie jego diagnozy i rehabilitacji 10-FF-MPR1
- Metody pracy z rodzinami z problemami przystosowawczymi PC-5S-MPP
- Metody pracy z rodziną 10-2S-MPR
- Metody pracy z rodziną RE-3F-MPR
- Metody pracy z uczniem z zaburzeniami zachowania 10-2S-MZZ
- Metody pracy z uczniem z zaburzeniami zachowania 10-5S-MZZ
- Metody pracy z uczniem z zaburzeniami zachowania PC-2S-MZZ
- Metody pracy z uczniem zdolnym 10-2S-MUZ
- Metody pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi 10-2S-MDE1
- Metody pracy z uczniem ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu 10-2S-MPC1
- Metody pracy z uczniem ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu 10-5S-MPC
- Metody pracy z uczniem ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu SP-MPZ
- Metody pracy z uczniem ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu 10-2S-MPC2
- Metody pracy z uczniem ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu PC-5S-MUP
- Metody pracy z uczniem ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu PC-2S-MUP
- Metody pracy z uczniem ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu SP-MPZ1
- Metody pracy z uczniem ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu SP-MPZ8
- Metody pracy z uczniem ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się matematyki 10-2S-MPM
- Metody pracy z uczniem ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się matematyki 10-5S-MPM
- Metody pracy z uczniem ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się matematyki SP-MPM
- Metody pracy z uczniem ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się matematyki PC-5S-MUM
- Metody pracy z uczniem ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się matematyki PC-2S-MUM
- Metody pracy z uczniem ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się matematyki SP-MPM1
- Metody pracy ze sprawcami przemocy PC-5S-MPS
- Metody pracy ze sprawcą przemocy 10-5S-MSP
- Metody pracy ze sprawcą przemocy PC-2S-MSP
- Metody rehabilitacji osób dorosłych z wadą słuchu PC-5S-MHD
- Metody rozwijania i usprawniania wzroku u małych dzieci i dzieci z niesprawnością sprzężoną SP-ABI
- Metody terapii autyzmu 10-5S-MAU
- Metody terapii autyzmu PC-2S-MAU
- Metody terapii dyrektywnej osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu PC-5S-MTA
- Metody terapii dyrektywnej osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu SP-RZE
- Metody terapii dyrektywnej osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu SP-RZE1
- Metody terapii dzieci z zaburzeniami w rozwoju SP-MTD
- Metody terapii dzieci z zaburzeniami w rozwoju SP-MTD10
- Metody terapii niedyrektywnej osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu PC-5S-MNA
- Metody terapii niedyrektywnej osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu SP-DYR
- Metody terapii niedyrektywnej osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu SP-DYR1
- Metody terapii osób z autyzmem SP-MTA
- Metody terapii osób z autyzmem - zajęcia hospitacyjne (praktyka) SP-P-MTA
- Metody terapii osób z niepełnosprawnością intelektualną SP-MTO
- Metody usprawniania i rehabilitacji wzroku u uczniów, młodzieży i osób dorosłych SP-MŁO
- Metody wczesnego wykrywania zaburzeń rozwoju dziecka SP-MWZ
- Metody wczesnego wykrywania zaburzeń rozwoju dziecka SP-MWZa
- Metody wspierania rozwoju komunikacji 10-5S-MRK
- Metody wspierania rozwoju komunikacji PC-2S-MRK
- Metody wspomagające pracę z uczniem ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się PC-5S-MUT
- Metody wspomagające terapię i edukacje osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu SP-MWA
- Metody wspomagające terapię i edukację osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu PC-5S-MSA
- Metody wspomagające terapię i edukację osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu SP-TSA
- Metody wspomagania rozwoju psychoruchowego SP-MWR
- Metody współpracy z rodziną 10-2S-MWR
- Metody współpracy z rodziną 10-5S-MWR
- Metody współpracy z rodziną 10-2S-MWR1
- Metody współpracy z rodziną PC-2S-MWR
- Metodyka czynności życia codziennego osób z dysfunkcją wzroku 10-5S-MCW
- Metodyka doradztwa edukacyjno-zawodowego 10-2S-MDZ
- Metodyka edukacji dziecka ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w przedszkolnej grupie integracyjnej 10-2S-MEG
- Metodyka edukacji informatycznej PC-5F-MIN