Kierunki studiów
> Lista jednostek dydaktycznych
> Instytut Pedagogiki Specjalnej
> Prowadzone przedmioty
Przedmioty prowadzone przez
Instytut Pedagogiki Specjalnej
Skorzystaj z wyszukiwarki przedmiotów!
- Komputerowe wspomaganie edukacji osób z dysfunkcją wzroku 10-2S-KDW
- Komunikacja alternatywna i wspomagająca PC-5S-KAW
- Komunikacja alternatywna i wspomagająca osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu PC-5S-KAA
- Komunikacja alternatywna i wspomagająca osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu SP-KAA
- Komunikacja alternatywna i wspomagająca osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu SP-AKZ
- Komunikacja interpersonalna 10-5S-KOI
- Komunikacja interpersonalna PC-2S-KOI
- Komunikacja osób z niepełnosprawnością sprzężoną (AAC) PC-5S-KNS
- Komunikacja u osób ze sprzężonymi zaburzeniami PC-2S-KOS
- Komunikacja w szkole PC-5F-KOS
- Komunikacja wspomagająca i alternatywna (AAC) SP-ACC
- Koncepcje rozwojowe a diagnoza ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnym 10-2S-KDE
- Konstruowanie indywidualnych planów rozwoju i programów terapeutycznych dla dziecka i rodziny SP-KPT
- Konstruowanie indywidualnych planów rozwoju i programów terapeutycznych dla dziecka i rodziny - 1 SP-KPTa
- Konstruowanie indywidualnych planów rozwoju i programów terapeutycznych dla dziecka i rodziny - 2 SP-KPTb
- Konstruowanie indywidualnych programów SP-KPR1
- Konstruowanie indywidualnych programów SP-KPR
- Konstruowanie indywidualnych programów edukacyjno - terapeutycznych dla dzieci, młodzieży i i programów terapeutycznych dla dorosłych osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu SP-IPE
- Konstruowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych 10-2S-KIT
- Konstruowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych 10-5S-KIT2
- Konstruowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych PC-5F-KIT
- Konstruowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych PC-5S-KIT
- Konstruowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych PC-2S-KIT
- Konstruowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych SP-KET
- Konstruowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych PC-5F-KIT1
- Konstruowanie Indywidualnych Programów Edukacyjno-Terapeutycznych (IPET) dla uczniów z dysfunkcją wzroku 10-2S-KIW
- Konstruowanie IPETów dla uczniów z dysfunkcją wzroku SP-KIW1
- Konstruowanie planu działań wspierających (PDW) 10-5S-KPD
- Konstruowanie programów edukacyjno-terapeutycznych 10-5S-KPE1
- Konstruowanie programów edukacyjno-terapeutycznych PC-2S-KPE
- Konstruowanie programów edukacyjnych i terapeutycznych 10-2S-KPG1
- Konstruowanie programów edukacyjnych i terapeutycznych 10-2S-KPG2
- Konstruowanie programów i planów korekcyjno-kompensacyjnych PC-5S-KPK
- Konstruowanie programów terapeutycznych SP-KPG
- Konstruowanie programów terapeutycznych dla dzieci, młodzieży i dorosłych osób z autyzmem 10-5S-KPA
- Konstruowanie programów terapeutycznych dla dzieci, młodzieży i dorosłych osób z autyzmem PC-2S-KPA
- Konstruowanie programów terapeutycznych dla dzieci, młodzieży i dorosłych osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu PC-5S-KTA
- Konstruowanie programów terapeutycznych dla dzieci, młodzieży i dorosłych osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu SP-PTA
- Konstruowanie programów wychowania przedszkolnego 10-0S-KPW1
- Konstruowanie programów wychowawczych i profilaktycznych PC-5F-KPW
- Konstruowanie programów wychowawczych i profilaktycznych SP-KPW
- Konstruowanie programów wychowawczych i profilaktycznych PC-5F-KPW1
- Konwersatoria językowe tematyczne 10-7F-KJT
- Konwersatorium z języka migowego - 1 10-5S-KJM1a
- Konwersatorium z języka migowego - 1 PC-2S-KJM1
- Konwersatorium z języka migowego - 2 10-5S-KJM2
- Konwersatorium z języka migowego - 2 PC-2S-KJM2
- Kryminologia PC-5S-KTY
- Kształcenie integracyjne i włączające 10-2S-KIN
- Kształcenie integracyjne i włączające 10-5S-KIN2
- Kształcenie integracyjne i włączające 10-5S-KIN3
- Kształcenie integracyjne i włączające SP-ITW
- Kształcenie integracyjne i włączające PC-2S-KIW1
- Kształcenie integracyjne i włączające PC-2S-KIW
- Kształcenie w procesie resocjalizacji 10-5S-KWP1
- Kształcenie w procesie resocjalizacji PC-2S-KWP
- Kultura języka PC-5F-KUJ
- Kultura języka PC-5F-KUJ1
- Kultura organizacyjna szkoły i jej diagnozowanie PC-5F-KSD
- Kultura organizacyjna szkoły i jej diagnozowanie PC-5F-KSD1
- Kurs pierwszej pomocy przedmedycznej pediatryczny SP-KPP1
- Lifelong Learning of Educators 00-0F-LLE
- Logopedyczne aspekty trudności szkolnych 10-2S-LAS
- Logopedyczne aspekty trudności szkolnych 10-5S-LAS
- Logopedyczne aspekty trudności szkolnych SP-LAS1
- Logopedyczne aspekty trudności szkolnych PC-5S-LAS
- Logopedyczne aspekty trudności szkolnych PC-2S-LAS
- Logopedyczne aspekty trudności szkolnych SP-LAS2
- Logopedyczne badania przesiewowe PC-5S-LBP
- Logorytmika SP-LOR2
- Logorytmika 10-2S-LOR1
- Logorytmika PC-5S-LOR
- Małe dziecko, uczeń, student z niepełnosprawnością wzroku – trudności i możliwości wsparcia 10-FF-MDU
- Managing Educational Facilities 00-0F-MEF
- Media in Education 00-0F-MEE
- Mediacje i negocjacje 10-5S-MNE
- Mediacje i negocjacje PC-2S-MNE
- Mediacje i negocjacje społeczne 10-5S-MNS1
- Mediacje i negocjacje społeczne PC-2S-MNS
- Medyczne aspekty niepełnosprawności 10-7F-MAN
- Medyczne aspekty niepełnosprawności ID-2F-MAN
- Medyczne podstawy edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną PC-5S-WRN
- Medyczne podstawy edukacji i terapii osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu PC-5S-MEA
- Medyczne podstawy edukacji i terapii osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu SP-MED
- Medyczne podstawy edukacji i terapii osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu SP-MED1
- Methodology of Working with a Gifted Student 00-0F-MWG
- Metoda integracji sensorycznej SI SP-MSI
- Metoda Montessori we wspomaganiu rozwoju dziecka SP-MMT
- Metoda VIT - poprawa komunikacji SP-MVI
- Metoda werbo-tonalna we wspomaganiu rozwoju niemowląt SP-MWT1
- Metoda werbo-tonalna we wspomaganiu rozwoju niemowląt (kurs I stopnia) SP-MWT
- Metoda werbotonalna we wspomaganiu rozwoju niemowląt SP-MWT2
- Metoda werbotonalna we wspomaganiu rozwoju niemowląt SP-MWT3
- Metodologia badań logopedycznych PC-5S-MBL
- Metodologia badań pedagogicznych RE-3F-MBN
- Metodologia badań pedagogicznych ilościowych PC-5F-MBI
- Metodologia badań pedagogicznych ilościowych PC-5F-MBI1
- Metodologia badań pedagogicznych jakościowych PC-5F-MBJ
- Metodologia badań pedagogicznych jakościowych PC-5F-MBJ1
- Metodologia badań społecznych z elementami statystyki PC-2F-MSS