W cyklu 2024L:
LITERATURA OBOWIĄZKOWA Henderson, A. T., & Mapp, K. L. (2002). A new wave of evidence: The impact of school, family and community conections on student achievement. Southwest Educational Development Lab. https://doi.org/10.1016/S0143-974X(98)80047-3 Ferlazzo, L. (2011). Parent Involvement or Parent Engagement. Educational Leadership, 68(8). http://www.education.com/reference/article/parent-involvement/ Kołodziejczyk, J., & Walczak, B. (2014). Rodzice w szkole. Ramy instytucjonalne i charakterystyka zaangażowania. Trzeci Sektor, 3, 26–36. Mendel, M., & Wiatr, M. (2018). Rodzice siłą demokracji. Pedagogika Społeczna, 70(4), 207–217. Kołodziejczyk, J., & Walczak, B. (2016). Zaangażowanie rodziców w edukację szkolną dzieci. Przegląd literatury. Ruch Pedagogiczny, LXXXVII(2). Uryga, D. (2017). Rodzice w szkole - petenci, klienci czy obywatele. http://rodzicewedukacji.pl/rodzice-w-szkole-petenci-klienci-czy-obywatele/ Wiatr, M. (2019). Rodzice w edukacji – między dyskursem instrumentalno-technicznym a krytyczno-emancypacyjnym. Studia Edukacyjne, 54, 199–221. Mendel, Maria, (2011) Nauczyciel z uczniem rodzicami i lokalną społecznością. Koncepcje partnerstwa edukacyjnego, w: Pedagogika wczesnoszkolna red.Dorota Klus-Stańska, Maria Szczepska-Pustkowska.185-221.
LITERATURA UZUPEŁNIAJĄCA Konieczna, Agnieszka (2009) Analiza struktury interakcji w sytuacji rozmowy nauczycieli z rodzicami o problemach szkolnych ucznia, Warszawa. Mendel, Maria, (2011) Nauczyciel z uczniem rodzicami i lokalną społecznością. Koncepcje partnerstwa edukacyjnego, w: Pedagogika wczesnoszkolna red.Dorota Klus-Stańska, Maria Szczepska-Pustkowska.185-221. Mendel, M. (2004). Aktywna szkoła – bierni rodzice: anomia, mit czy przemieszczenie znaczeń? W: A. W. Janke (red.), Pedagogika rodziny na progu XXI wieku: rozwój, przedmiot, obszary refleksji i badań (s. 297–310). Toruń: Wydawnictwo Edukacyjne Akapit. Mendel, M. (2004). Aktywna szkoła – bierni rodzice: anomia, mit czy przemieszczenie znaczeń? W: A. W. Janke (red.), Pedagogika rodziny na progu XXI wieku: rozwój, przedmiot, obszary refleksji i badań (s. 297–310). Toruń: Wydawnictwo Edukacyjne Akapit. Segiet, Waldemar (2013) O związku edukacji z rodziną. Społeczne konteksty i jednostkowe biografie.Poznań
|
W cyklu 2024Ln:
LITERATURA OBOWIĄZKOWA Henderson, A. T., & Mapp, K. L. (2002). A new wave of evidence: The impact of school, family and community conections on student achievement. Southwest Educational Development Lab. https://doi.org/10.1016/S0143-974X(98)80047-3 Ferlazzo, L. (2011). Parent Involvement or Parent Engagement. Educational Leadership, 68(8). http://www.education.com/reference/article/parent-involvement/ Kołodziejczyk, J., & Walczak, B. (2014). Rodzice w szkole. Ramy instytucjonalne i charakterystyka zaangażowania. Trzeci Sektor, 3, 26–36. Mendel, M., & Wiatr, M. (2018). Rodzice siłą demokracji. Pedagogika Społeczna, 70(4), 207–217. Kołodziejczyk, J., & Walczak, B. (2016). Zaangażowanie rodziców w edukację szkolną dzieci. Przegląd literatury. Ruch Pedagogiczny, LXXXVII(2). Uryga, D. (2017). Rodzice w szkole - petenci, klienci czy obywatele. http://rodzicewedukacji.pl/rodzice-w-szkole-petenci-klienci-czy-obywatele/ Wiatr, M. (2019). Rodzice w edukacji – między dyskursem instrumentalno-technicznym a krytyczno-emancypacyjnym. Studia Edukacyjne, 54, 199–221. Mendel, Maria, (2011) Nauczyciel z uczniem rodzicami i lokalną społecznością. Koncepcje partnerstwa edukacyjnego, w: Pedagogika wczesnoszkolna red.Dorota Klus-Stańska, Maria Szczepska-Pustkowska.185-221.
LITERATURA UZUPEŁNIAJĄCA Konieczna, Agnieszka (2009) Analiza struktury interakcji w sytuacji rozmowy nauczycieli z rodzicami o problemach szkolnych ucznia, Warszawa. Mendel, Maria, (2011) Nauczyciel z uczniem rodzicami i lokalną społecznością. Koncepcje partnerstwa edukacyjnego, w: Pedagogika wczesnoszkolna red.Dorota Klus-Stańska, Maria Szczepska-Pustkowska.185-221. Mendel, M. (2004). Aktywna szkoła – bierni rodzice: anomia, mit czy przemieszczenie znaczeń? W: A. W. Janke (red.), Pedagogika rodziny na progu XXI wieku: rozwój, przedmiot, obszary refleksji i badań (s. 297–310). Toruń: Wydawnictwo Edukacyjne Akapit. Mendel, M. (2004). Aktywna szkoła – bierni rodzice: anomia, mit czy przemieszczenie znaczeń? W: A. W. Janke (red.), Pedagogika rodziny na progu XXI wieku: rozwój, przedmiot, obszary refleksji i badań (s. 297–310). Toruń: Wydawnictwo Edukacyjne Akapit. Segiet, Waldemar (2013) O związku edukacji z rodziną. Społeczne konteksty i jednostkowe biografie.Poznań
|