Tutoring i portfolio - 4 WS-2F-TP4
TREŚCI PROGRAMOWE:
Uczestnik studiów będzie kontynuował pracę z wybranym tutorem, zgodnie z opracowanym, zindywidualizowanym programem tutoringu.
Prezentacja swoich dotychczasowych osiągnieć w zakresie nabytych efektów kształcenia (portfolio), CV, list motywacyjny.
Budowanie pozytywnego nastawienie do siebie, do dziecka, do innych ludzi i do świata. Zagadnienia: refleksyjnej praktyki, kreatywności, twórczości poszukiwania nowych rozwiązań, gotowości do inicjowania i wdrażania zmian.
Uczenie samodzielnego myślenia, budowania opinii i sądów opartych na wiedzy, badaniach naukowych i innych rzeczowych argumentach związanych z wiedzą z obszaru pedagogiki. Dokumentacja osiąganych efektów kształcenia pod postacią portfolio.
Znaczenie autorefleksji dla samorozwoju: identyfikowanie zasobów własnych.
W cyklu 2023Ln:
1. Zajęcia organizacyjne. Zasady konstruowania CV i listu motywacyjnego. Konstruowanie opisu stanowiska pracy zgodnego z własnymi planami zawodowymi. Aktualizacja planu rozwojowego. |
Cele Zrównoważonego Rozwoju ONZ
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Wiedza
ma wiedzę w wybranych obszarach nauk społecznych pozwalającą na realizację oraz ewaluację indywidualnego program rozwoju związanego z rozwojem kompetencji praktycznych oraz związanych z działalnością naukową (w tym badawczą) oraz pisarstwem akademickim;
Umiejętności
potrafi zaprezentować swoje osiągnięcia - dowody zdobytej wiedzy, umiejętności i kompetencji (portfolio);
potrafi efektywnie zaplanować ścieżkę swojej przyszłej kariery zawodowej w odniesieniu do osiągniętych efektów kształcenia;
potrafi napisać CV oraz list motywacyjny;
Kompetencje społeczne
jest gotów do samooceny w zakresie osiąganych efektów kształcenia oraz do przyjmowania informacji zwrotnej na temat własnej działalności i wytworów własnej pracy;
jest gotów do bycia refleksyjnym pedagogiem – profesjonalistą z zakresu pracy opiekuńczo-wychowawczej;
Uwagi
W cyklu 2023Ln:
Metody dydaktyczne: metoda problemowa, ćwiczenia, praca własna, lektura i przygotowywanie tekstu Sumaryczna liczba godzin aktywności studenta: 60, co odpowiada 2 punktom ECTS |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: