Uważność językowa SP-ZUJ
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Zna i rozumie założenia edukacji wzbogacającej życie według koncepcji Marshalla B. Rosenberga oraz ma wiedzę na temat spójnych z Porozumieniem bez Przemocy zasad i sposobów współtworzenia przestrzeni edukacyjnej.
Wie i rozumie, na czym polega różnica między organizacjami opartymi na dominacji i organizacjami opartymi na współzależności.
Ma wiedzę na temat uważności językowej spójnej z Porozumieniem bez Przemocy oraz na temat znaczenia uważności językowej w edukacji.
Umiejętności
Potrafi z uważnością dobierać wypowiadane słowa.
Kompetencje społeczne
Ma świadomość wpływu wypowiadanych słów na jakość relacji i współpracy; jest gotów brać odpowiedzialność za swoje słowa.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: