Wybrane narzędzia diagnostyczne w pracy z dzieckiem z zaburzeniami integracji sensorycznej (IIst) SP-WND3
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
W cyklu 2021Zn:
- Sposoby wykorzystywania wybranych narzędzi diagnostycznych w pracy z dzieckiem z zaburzeniami integracji sensorycznej - Zasady używania wybranaych narzędzi diagnostycznych w pracy z dzieckiem z zaburzeniami integracji sensorycznej - Przeprowadzenie prób obserwacji klinicznej niezbędnych do oceny poszczególnych aspektów procesów integracji sensorycznej |
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
WIEDZA:
- Zna nazwy poszczególnych narzędzi diagnostycznych w pracy z dzieckiem z zaburzeniami integracji sensorycznej
- zna zasady używania różnych narzędzi diagnostycznych w pracy z dzieckiem z zaburzeniami integracji sensorycznej.
UMIEJĘTNOŚCI:
- Przeprowadza badania przy użyciu narzędzi diagnostycznych
- Przeprowadza badania przy użyciu prób z obserwacji klinicznej.
KOMPETENCJE SPOŁECZNE:
- Wykazuje odpowiedzialność za przeprowadzone badania.
Uwagi
W cyklu 2021Zn:
Metody kształcenia: wykład konwencjonalny, wykorzystanie technik audiowizualnych (prezentacja multimedialna w wykonaniu wykładowcy, film), klasyczna metoda problemowa (praca z tekstem i innymi najnowszymi źródłami informacji) Liczba punktów ECTS: 1 |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: