Współtworzenie z uczniami, rodzicami i nauczycielami przestrzeni edukacyjnej spójnej z Porozumieniem bez Przemocy SP-UNR
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Zna i rozumie założenia edukacji wzbogacającej życie według koncepcji Marshalla B. Rosenberga oraz ma wiedzę na temat spójnych z Porozumieniem bez Przemocy zasad i sposobów współtworzenia przestrzeni edukacyjnej.
Ma wiedzę o tym, jak przekonania na temat współpracy wpływają na jej jakość.
Ma wiedzę na temat możliwości poszukiwania rozwiązań edukacyjnych z uwzględnieniem potrzeb uczniów, rodziców i nauczycieli.
Ma wiedzę na temat feedbacku wzbogacającego życie.
Umiejętności
Potrafi współtworzyć z uczniami, rodzicami i nauczycielami przestrzeń edukacyjną spójną z Porozumieniem bez Przemocy i wzbogacającą życie.
Potrafi przekształcić swoje przekonania na temat współpracy na swoje obserwacje, uczucia, potrzeby i prośby.
Potrafi poszukiwać rozwiązań edukacyjnych z uwzględnieniem potrzeb uczniów, rodziców i nauczycieli.
Potrafi formułować feedback językiem obserwacji, potrzeb i próśb zamiast językiem ocen.
Kompetencje społeczne
Jest gotów współtworzyć z uczniami, rodzicami i nauczycielami przestrzeń edukacyjną spójną z Porozumieniem bez Przemocy.
Ma świadomość swoich przekonań na temat współpracy.
Jest gotów poszukiwać rozwiązań edukacyjnych z uwzględnieniem potrzeb uczniów, rodziców i nauczycieli.
Udziela feedbacku wzbogacającego życie zamiast formułować oceny.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: