Terapia akustyczno-wibracyjna SP-TAW
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Wiedza
Student zna historię terapii muzycznej.
Student zna podstawowe pojęcia związane z muzykoterapią.
Student zna podstawowe techniki, podejścia i metody stosowane w muzykoterapii.
Student określa różnice między edukacją muzyczną a muzykoterapią.
Student zna założenia terapii akustyczno-wibracyjnej z użyciem aparatury Musica Medica.
Umiejętności
Student umie posługiwać się aparaturą Musica Medica.
Student potrafi przeprowadzić indukcję relaksacyjną z użyciem muzyki.
Student umie w sposób krytyczny posługiwać się literaturą przedmiotu.
Kompetencje społeczne
Student umie zastosować w praktyce zdobytą wiedzę i umiejętności podczas przeprowadzania indukcji relaksacyjnej.
Student wykazuje się kreatywnością i samodzielnością w zakresie koncepcji wykorzystania ćwiczeń muzyczno-ruchowych podczas oddziaływań terapeutycznych.
Student analizuje problematykę związaną z muzykoterapią i terapią akustyczno-wibracyjną pod kątem potrzeb, umiejętności i możliwości dzieci niepełnosprawnych lub wymagających terapii.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: