Sensopaka - program stymulacji rozwoju dziecka ze sprzężoną niepełnosprawnością SP-SSN
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
W cyklu 2020Ln:
- Podstawowe założenia koncepcji sensorycznych w stymulacji terapeutycznej małego dziecka |
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Wiedza:
- Zna podstawowe założenia koncepcji programu stymulacji sensorycznej – stymulacji bazalnej dla dzieci ze złożona niepełnosprawnością
- Zna podstawowe pojęcia związane z rozwojem emocjonalnym i więzi
- Ma podstawową wiedzę rozwojową i potrafi ukierunkować ją na realizację zadań będących elementem określonych działań terapii małego dziecka.
Umiejętności:
- Potrafi zaproponować i przeprowadzić zajęcia edukacyjne stymulacji sensorycznej i budowania relacji z dzieckiem
- Umie poprawnie wykonywać ćwiczenia
- Umie zastosować w praktyce zdobytą wiedzę i umiejętności: podczas ćwiczeń realizowanych wspólnie przez grupę podczas zajęć, podczas wskazanych przez prowadzącego ćwiczeń (fragmentów ćwiczeń) do samodzielnej realizacji w czasie zajęć
- Wykazuje się kreatywnością i samodzielnością w zakresie tworzenia ćwiczeń.
Kompetencje społeczne:
- Ma świadomość poziomu swojej wiedzy i umiejętności, rozumie potrzebę dokształcania się i rozwoju osobistego
- Ma przekonanie o sensie zdobywania wiedzy, wartości i potrzebie podejmowania działań wspomagających rozwój małego dziecka
- Potrafi współpracować ze specjalistami z teamu diagnostyczno-rehabilitacyjnego w zakresie konstruowania programu diagnozy i terapii dziecka
- Potrafi przyjąć odpowiedzialność za przygotowane i prowadzone zajęcia z dzieckiem i rodziną.
Uwagi
W cyklu 2020Ln:
METODY KSZTAŁCENIA |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: