Rehabilitacja słuchu małego dziecka SP-RSM1
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2016Z: | W cyklu 2017Z: | W cyklu 2019Z: |
Efekty kształcenia
PC1_KS_W06 Student zna metody wspomagania wykorzystywane we wczesnym wspomaganiu rozwoju dziecka z wadą słuchu.
PC1_KK_U02
PC1_KS_U04
PC1_KS_U05 Student posiada umiejętność przygotowania oraz przeprowadzania analizy prezentacji metod wykorzystywanych we wspomaganiu rozwoju i rehabilitacji dziecka z wadą słuchu z przykładowymi ćwiczeniami do zajęć.
PC1_KK_U02
PC1_KS_U04 Student potrafi przygotować w oparciu o diagnozę wstępną plan oraz opracować scenariusz zajęć rehabilitacyjnych dla dziecka z uszkodzeniem słuchu i przeprowadzić takie zajęcia.
PC1_KS_U01
PC1_KS_U02
PC1_KS_U04
PC1_KS_U05 Student potrafi właściwie dobrać, zmodyfikować oraz opracować i wykonać pomoce do zajęć rehabilitacyjnych z dzieckiem z wadą słuchu.
PC1_KS_U05Potrafi zaproponować i przeprowadzić zajęciaedukacyjne, rehabilitacyjne, terapeutyczne.
PC1_KS_K01
PC1_KS_K02 Student prawidłowo identyfikuje i rozstrzyga dylematy związane z planowaniem i prowadzeniem terapii słuchu i mowy dziecka z wadą słuchu
PC1_KK_K01
PC1_KS_K02 Student rozumie potrzebę podnoszenia swoich kwalifikacji w zakresie metod terapii dziecka z wadą słuchu.
PC1_KS_K01
PC1_KS_K02Student prawidłowo identyfikuje i rozstrzygadylematy związane z planowaniem iprowadzeniem terapii słuchu i mowy dziecka zwadą słuchu.
PC1_KK_K02
PC1_KS_K02Student potrafi przyjąć odpowiedzialność zaprzygotowane i prowadzone zajęcia zdzieckiem z wadą słuchu.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: