Propedeutyka wczesnego wspomagania rozwoju SP-PWR
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
WIEDZA:
- Zna pojęcia: wczesne wspomaganie rozwoju, wczesna interwencja ; Zna założenia cele, etapy wczesnego wspomagania rozwoju. Zna modele wczesnego wspomagania rozwoju Zna argumentu za wczesnym wspomaganiem rozwoju
- Zna rekomendacje unijne odnośnie wczesnego wspomagania rozwoju
- Zna zasady organizacji opieki i wychowania małego dziecka w Polsce; zasady organizacji, modele i standardy wczesnego wspomagania oraz wczesnej interwencji terapeutycznej.
UMIEJĘTNOŚCI:
- Umie określać organizację, modele i standardy wczesnego wspomagania oraz wczesnej interwencji terapeutycznej, w tym:
Umie wymienić założenia , cele argumenty za wczesnym wspomaganiem rozwoju
Umie wymienić etapy wczesnego wspomagania rozwoju
Umie wymienić modele wczesnego wspomagania rozwoju
Umie wymienić argumenty za wczesnym wspomaganiem rozwoju.
KOMPETENCJE SPOŁECZNE:
- Jest gotów do wykorzystywania zdobytej wiedzy do analizy zdarzeń pedagogicznych
- Potrafi współpracować w grupie.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: