Poradnictwo wychowawcze SP-PWO6
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2021Zn: | W cyklu 2021Ln: | W cyklu 2023Ln: |
Efekty kształcenia
Wiedza:
- Słuchacz/ka ma podstawową wiedzę na temat teorii temperamentu Thomasa i Chess
- zna wartość modyfikacji środowiska otaczającego dziecko.
- zna podstawowe rodzaje warunkowania (klasyczne i sprawcze)
Umiejętności:
- potrafi zastosować wzmocnienia oraz konsekwencje behawioralne w pracy z dzieckiem i młodzieżą
- analizuje poszczególne sytuacje zgodnie z zasadami analizy behawioralnej według C. Sutton
- potrafi nauczyć klienta stosować pochwały i nagrody behawioralne
- potrafi z klientem stworzyć procedurę radzenia sobie z agresją impulsywna dziecka
Kompetencje społeczne:
- posiada świadomość specyfiki kontaktu z drugim człowiekiem w sytuacji pomagania i jest wrażliwy na znaczenie relacji interpersonalnej w procesie pomagania
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: