Psychologiczne uwarunkowania edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną SP-PUR
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2018Z: | W cyklu 2016Z: | W cyklu 2016L: | W cyklu 2017Z: |
Efekty kształcenia
Słuchacz:
zna kryteria diagnostyczne upośledzenia umysłowego/niepełnosprawności intelektualnej (DSM, ICD) , zna przyczyny i klasyfikację niepełnosprawności intelektualnej; potrafi scharakteryzować psychofizyczne funkcjonowanie osób z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym, znacznym i głębokim; potrafi wskazać sposoby wykorzystania wyników diagnozy w postępowaniu rehabilitacyjnym; zna czynniki intelektualne i pozaintelektualne warunkujące proces uczenia się oraz przebieg interakcji społecznych osób z niepełnosprawnością intelektualną z otwartym środowiskiem społecznym.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: