Prawidłowości procesów integracji sensorycznej (Kurs SI II) SP-PIS7
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
WIEDZA
DTI_W01 Zna model rozwoju procesów integracji sensorycznej
DTI_W06 Wymienia etapy rozwoju procesów integracji sensorycznej
DTI_W01, DTI_W07 Zna funkcjonowanie systemów zmysłowych (sensorycznych)
DTI_W04 Wymienia zagrożenia dla rozwoju procesów integracji sensorycznej
DTI_W05, DTI_W07 Zna wpływ integracji bodźców sensorycznych różnych modalności na reakcje posturalne, procesy słuchowo-językowe, planowanie motoryczne, procesy uwagi, percepcji wzrokowej, percepcji węchowo-smakowej, grafomotoryki
DTI_W04 Opisuje charakterystyczne typy zaburzeń integracji sensorycznej w różnych grupach klinicznych
DTI_W04, DTI_W07 Zna objawy poszczególnych typów zaburzeń integracji sensorycznej
UMIEJĘTNOŚCI
DTI_U02 Rozumie znaczenie prawidłowego działania systemów zmysłowych dla rozwoju dziecka
DTI_U02 Potrafi wymienić objawy zaburzeń integracji sensorycznej
DTI_U05 Rozpoznaje przyczyny nieprawidłowości w rozwoju integracji sensorycznej
KOMPETENCJE SPOŁECZNE
DTI_K07, DTI_K05 Ma przekonanie o sensie zdobywania wiedzy, wartości i potrzeby podejmowania działań wspomagających rozwój dziecka
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: