Praktyka indywidualna w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju SP-P-WWD2
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Wiedza:
Słuchacz będzie miał wiedzę o
Formach i zadaniach pracy zespołu terapeutycznego;
O wybranych zajęciach terapeutycznych np. : terapii widzenia, terapii psycho – pedagogicznej
Umiejętności:
Słuchacz będzie umiał :
Przeprowadzić obserwację zachowań dziecka w czasie różnych zajęć ;
Omawiać problemy dziecka i rodziny z opiekunem praktyk, bądź wskazaną przez niego osobą;
W miarę możliwości przeprowadzenie rozmowy z rodzicami/ opiekunami dziecka na temat jego problemów i ich oczekiwań ;
Opracowanie charakterystyki / studium dziecka z uwzględnieniem jego możliwości i potrzeb oraz uwarunkowań środowiskowych;
Opracowanie propozycji programu
wspomagania rozwoju dziecka i pomocy rodzinie;
Opracowanie 5 scenariuszy zajęć indywidualnych z dzieckiem i w miarę możliwości próba samodzielnej realizacji tych scenariuszy;
Zaprojektowanie i wykonanie zabawki dla wybranego dziecka.
Kompetencje społeczne:
Współpraca z rożnymi specjalistami
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: