Ocena funkcjonalna rozwoju psychoruchowego SP-OFR
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
W cyklu 2020Zn:
Metody oceny poziomu rozwoju dziecka ze złożonymi zaburzeniami w aspekcie poznawczym, ruchowym Forma zapisu, interpretacji. |
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2018L: | W cyklu 2016Z: | W cyklu 2020Zn: | W cyklu 2017Z: |
Efekty kształcenia
Zna wybrane metody, narzędzia służące diagnozie funkcjonalnej rozwoju psychoruchowego dzieci ze złożoną niesprawnością
E.1.WW.W3
Zna rolę środowiska naturalnego w diagnozie funkcjonalnej rozwoju psychoruchowego dzieci ze złożoną niepełnosprawnością
Umiejętności
E.1WW.U3 Umie zastosować wybrane metody, narzędzia służące diagnozie funkcjonalnej rozwoju psychoruchowego dzieci ze złożoną niesprawnością
E.1WW.U1 Umie wykorzystać środowisko naturalne w diagnozie funkcjonalnej rozwoju psychoruchowego dzieci ze złożoną niepełnosprawnością
Kompetencje społeczne
E2WW.K3 Potrafi współpracować w grupie
E.2.WW.K1 Gotowość okazywania empatii dzieciom potrzebującym wsparcia i pomocy;
E2WW.K4 Potrafi omówić z rodzicami, opiekunami dziecka z niepęłnosprawnością złożoną raport o poziomie jego funkcjonowania i program wspomagania jego rozwoju
C.6K1 Jest gotów do przyjęcia odpowiedzialności za podejmowane decyzje związane z organizacja procesu diagnostyczno terapeutycznego
Uwagi
W cyklu 2020Zn:
Godziny kontaktowe np. wykład, ćwiczenia 15 |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: