Metody funkcjonalnej oceny wzroku u małych dzieci i dzieci z niesprawnością sprzeżoną SP-NIE
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
W cyklu 2023Ln:
1. Cele, warunki i zasady przeprowadzania funkcjonalnej oceny widzenia u dzieci w wieku niemowlęcym, poniemowlęcym i przedszkolnym. 2. Analiza dokumentacji medycznej, w tym okulistycznej. Znaczenie analizy dokumentacji dla wyboru strategii i procedury diagnostycznej. 3. Cele wywiadu przeprowadzanego z rodzicami/opiekunami dziecka, sposoby zbierania i dokumentowania danych. 4. Charakterystyka wybranych narzędzi służących do przeprowadzania funkcjonalnej oceny widzenia u małych dzieci. 5. Metodyka i procedury postępowania podczas przeprowadzania funkcjonalnej oceny widzenia u małych dzieci i dzieci z niepełnosprawnością sprzężoną. 6. Analiza różnych sytuacji diagnostycznych w oparciu materiał filmowy i opisy zdarzeń diagnostycznych. |
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Uwagi
W cyklu 2023Ln:
Warunkiem zaliczenia przedmiotu jest obecność na zajęciach. Dopuszcza się w uzasadnionych przypadkach usprawiedliwione nieobecności nieprzekraczające jednak 20% godzin realizacji przedmiotu. Metody kształcenia: wykład i ćwiczenia |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: