Metody wczesnego wykrywania zaburzeń rozwoju dziecka SP-MWZ
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Wiedza
Słuchacz zna
Rodzaje badań rozwoju dziecka
Badania przesiewowe, metody , warunki realizacji
Monachijska Diagnostyka Funkcjonalna
Skala Brazeltona
Program INSITE
Zastosowanie „AGENDY 22” w procesie wczesnego wykrywania
Umiejętności
Słuchacz umie rejestrować i interpretować
Wyniki uzyskana na skalach:
• Monachijska Diagnostyka Funkcjonalna
• Skala Brazeltona
• Program INSITE
Umie zaprojektować zastosowanie „AGENDY 22” w procesie wczesnego wykrywania
Kompetencje społeczne
Współpraca w grupie
Nawiązywanie kontaktów, prowadzenie rozmowy terapeutycznej.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: