Metoda werbotonalna we wspomaganiu rozwoju niemowląt SP-MWT3
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Odniesienie do
efektów kierunkowych
(symbol efektu) Wiedza
E.2WW.W1. Zna podstawowe założenia założenia metody werbalno tonalnej
Zna podstawowe pojęcia związane z metodą werbalno tonalnej
E.2WW.W1. Ma podstawową wiedzę surdopedagogicznąi potrafi ukierunkować ją na realizację zadań będących elementem określonych działań terapii werbo tonalnej
Umiejętności
E.2WW.U1. Potrafi zaproponować i przeprowadzić zajęcia edukacyjne z zakresu terapii werbotonalnej
Umie poprawnie pod względem ruchowym wykonywać ćwiczenia muzyczno- wokalno-ruchowe
E.2WW.U1. Potrafi samodzielnie kreować ćwiczenia muzyczno-ruchowe odnoszące się do wybranego/wskazanego problemu.
E.2WW.U1. Umie zastosować w praktyce zdobytą wiedzę i umiejętności: podczas ćwiczeń realizowanych wspólnie przez grupę podczas zajęć, podczas wskazanych przez prowadzącego ćwiczeń (fragmentów ćwiczeń) do samodzielnej realizacji w czasie zajęć;
E.2WW.U1. Wykazuje się kreatywnością i samodzielnością w zakresie tworzenia ćwiczeń z zakresu zajęć muzyczno-ruchowych dla dzieci (ukierunkowanych na umuzykalnianie ogólne i terapię).
Kompetencje społeczne
E.2WW.K3 Ma świadomość poziomu swojej wiedzy i umiejętności, rozumie potrzebę dokształcania się i rozwoju osobistego.
E.2WW.K3 Ma przekonanie o sensie zdobywania wiedzy, wartości i potrzebie podejmowania działań wspomagających rozwój małego dziecka.
E.2WW.K4. Potrafi współpracować ze specjalistami z teamu diagnostyczno-rehabilitacyjnego w zakresie konstruowania programu diagnozy i terapii dziecka.
E.2WW.K1 Potrafi przyjąć odpowiedzialność za przygotowane i prowadzone zajęcia z dzieckiem i rodziną.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: