Metoda werbo-tonalna we wspomaganiu rozwoju niemowląt SP-MWT1
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
W cyklu 2020Ln:
- Podstawowe założenia metody werbo-tonalnej |
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Wiedza:
- Zna podstawowe założenia założenia metody werbalno tonalnej.
- Zna podstawowe pojęcia związane z metodą werbalno tonalnej.
- Ma podstawową wiedzę surdopedagogicznąi potrafi ukierunkować ją na realizację zadań będących elementem określonych działań terapii werbo tonalnej.
Umiejętności:
- Potrafi zaproponować i przeprowadzić zajęcia edukacyjne z zakresu terapii werbotonalnej
- Umie poprawnie pod względem ruchowym wykonywać ćwiczenia muzyczno- wokalno-ruchowe
- Potrafi samodzielnie kreować ćwiczenia muzyczno-ruchowe odnoszące się do wybranego/wskazanego problemu.
- Umie zastosować w praktyce zdobytą wiedzę i umiejętności: podczas ćwiczeń realizowanych wspólnie przez grupę podczas zajęć, podczas wskazanych przez prowadzącego ćwiczeń (fragmentów ćwiczeń) do samodzielnej realizacji w czasie zajęć.
- Wykazuje się kreatywnością i samodzielnością w zakresie tworzenia ćwiczeń z zakresu zajęć muzyczno-ruchowych dla dzieci (ukierunkowanych na umuzykalnianie ogólne i terapię).
Kompetencje społeczne:
- Ma świadomość poziomu swojej wiedzy i umiejętności, rozumie potrzebę dokształcania się i rozwoju osobistego.
- Ma przekonanie o sensie zdobywania wiedzy, wartości i potrzebie podejmowania działań wspomagających rozwój małego dziecka.
- Potrafi współpracować ze specjalistami z teamu diagnostyczno-rehabilitacyjnego w zakresie konstruowania programu diagnozy i terapii dziecka.
- Potrafi przyjąć odpowiedzialność za przygotowane i prowadzone zajęcia z dzieckiem i rodziną.
Uwagi
W cyklu 2020Ln:
METODY KSZTAŁCENIA |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: