Metoda werbo-tonalna we wspomaganiu rozwoju niemowląt (kurs I stopnia) SP-MWT
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2016Z: | W cyklu 2017Z: | W cyklu 2019Z: |
Efekty kształcenia
Wiedza
Student zna założenia metody webalno-tonalnej
Student potrafi podać założenia programowe webalno-tonalnej
Student zna i potrafi scharakteryzować rodzaje zabaw odpowiednich dla określonego wieku rozwojowego
Student wie, jak pracować metodą webalno-tonalnej z dziećmi reprezentującymi różne deficyty
Umiejętności
Student potrafi zastosować w praktyce „webalno-tonalnej”.
Student potrafi napisać zmodyfikować scenariusze zajęć metody „webalno-tonalnej” i dostosować je do potrzeb dziecka ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Student potrafi napisać konspekt zajęć z wykorzystaniem metody „webalno-tonalnej”
Student potrafi zastosować w praktyce „webalno-tonalnej”.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: