Metodyka pracy z uczniem z niepełnosprawnością intelektualną SP-MUI
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Słuchacz:
1. Zna konsekwencje niepełnosprawności intelektualnej
dla rozwoju umiejętności poznawczych i społecznych
uczniów.
2. Zna przesłanki teoretyczne, rozwiązania metodyczne
oraz efektywność konstruktywistycznych programów
kształcenia uczniów z niepełnosprawnością
intelektualną.
3. Potrafi zaprojektować zajęcia edukacyjne z uczniem
niepełnosprawnym intelektualnie z wykorzystaniem
odpowiedniej metody aktywizującej.
4. Potrafi dostosować sprawdzian wiadomości i
umiejętności do możliwości ucznia z
niepełnosprawnością intelektualną
5. Rozumie potrzebę zapewnienia dostępu do edukacji
integracyjnej na wysokim poziomie dla uczniów z
niepełnosprawnością intelektualną.
6. Zna trudności uczniów w opanowaniu programu kształcenia przez uczniów z niepełnosprawnością intelektualną, ich przejawy, przyczyny, sposoby niwelowania.
7. Zna założenia przygotowania konspektu zajęć.
8. Potrafi dostosować proces kształcenia i wychowania do indywidualnych specjalnych potrzeb ucznia.
9. Potrafi opracować scenariusz lekcji dla ucznia z niepełnosprawnością intelektualną.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: