Metodyka pracy z uczniem z lekką niepełnosprawnością intelektualną SP-MPU
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2016Z: | W cyklu 2017Z: |
Efekty kształcenia
EFEKTY KSZTAŁCENIA i ICH OCENA
Symbol
- odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku „pedagogika specjalna” Efekty kształcenia Sposób pomiaru
Wiedza
zna specyfikę funkcjonowania uczniów
z niepełnosprawnością intelektualną
zna specjalne potrzeby edukacyjne uczniów
z niepełnosprawnością intelektualną
zna trudności uczniów w opanowaniu programu kształcenia przez uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, ich przejawy, przyczyny, sposoby niwelowania
Umiejętności
potrafi określić na podstawie orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego specjalne potrzeby edukacyjne ucznia
potrafi określić zakres dostosowania programu nauczania do specjalnych potrzeb edukacyjnych ucznia
z niepełnosprawnością intelektualną
potrafi dostosować proces kształcenia do indywidualnych, specjalnych potrzeb edukacyjnych ucznia
z niepełnosprawnością intelektualną
potrafi dostosować proces kształcenia i wychowania do indywidualnych specjalnych potrzeb ucznia z niepełnosprawnością intelektualną
Kompetencje społeczne
potrafi współpracować w grupie realizując zadania,
jest świadomy zasad etycznych w planowaniu działań edukacyjnych i terapeutycznych
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: