Metodyka pracy z uczniem z autyzmem SP-MPA
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2016Z: | W cyklu 2017Z: | W cyklu 2018L: |
Efekty kształcenia
EFEKTY KSZTAŁCENIA i ICH OCENA
W1 Wiedza Forma oceny
PC2_W02
zna charakterystykę dziecka z autyzmem Ocena pracy podczas zadań praktycznych na zajęciach
PC2_W02 zna specyfikę planowania pracy dydaktyczno- wychowawczej z uczniem z autyzmem Ocena pracy podczas zadań praktycznych na zajęciach
PC2_W03 zna aktualne metody komunikacyjne wspierające osoby z autyzmem Ocena pracy podczas zadań praktycznych na zajęciach
PC_W19 zna specyfikę planowania pracy wychowawczo-dydaktycznej na każdym etapie edukacyjnym dla ucznia z autyzmem Ocena pracy podczas zadań praktycznych na zajęciach
U1 Umiejętności Sposób pomiaru
PC_U09 potrafi dokonać oceny możliwości komunikacyjnych i społecznych osób z autyzmem ocena wypowiedzi ustnych w trakcie prowadzenia zajęć
PC_U10 potrafi tworzyć i stosować pomoce wspomagające rozwój osób z autyzmem ocena wypowiedzi ustnych w trakcie prowadzenia zajęć
PC_U09 potrafi zastosować odpowiednie metody edukacyjne i terapeutyczne w pracy ocena wypowiedzi ustnych w trakcie prowadzenia zajęć
K1 Kompetencje społeczne Sposób pomiaru
PC2_K03 poszanowanie godności osobowej osób z autyzmem zwrócenie uwagi na postawę osoby
PC2_K06 wrażliwość na osoby z autyzmem i ich rodziców/rodzeństwa/opiekunów zwrócenie uwagi na postawę osoby
PC2_K05 potrafi współpracować w grupie zwrócenie uwagi na postawę osoby
PC2_K05 motywacja do pracy/pracowitość zwrócenie uwagi na postawę osoby
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: