Metodyka konstruowania indywidualnych planów rozwoju dziecka oraz programów terapeutycznych SP-MKI2
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
PC1_KS_W03
PC1_KS_W06 Student zna zasady i procedury opracowywania IPET
Umiejętności
PC1_KK_U09Umie zinterpretować dane z orzeczeń i opinii, i na ich podstawie dobrać odpowiednie techniki, narzędzia, próby badawcze w celu opracowania kompleksowej oceny funkcjonowania dziecka z wraz z wytycznymi do planu usprawniania
PC1_KS_U01
PC1_KS_U02Student potrafi właściwie dobrać, zmodyfikować oraz opracować i wykonać pomoce do zajęć stymulujących rozwój z dzieckiem z w wieku niemowlęcym i poniemowlęcym
Student potrafi opracować zadania terapeutyczne do realizacji w domu, uwzględniając codzienne czynności pielęgnacyjne rodziców.
Student potrafi opracować poradnik domowy dla rodziców małego dziecka
PC1_KS_U04 Student potrafi opracować zintegrowany program terapeutyczny z wieloprofilowa oceną funkcjonalną , uwzględniający rozpoznanie kliniczne oraz przeprowadzić go w warunkach domowych dziecka
Kompetencje społeczne:
PC1_KK_K01
PC1_KK_K02 Ma przekonanie o sensie zdobywania wiedzy, wartości i potrzebie podejmowania działań wspomagających rozwój małego dziecka Odpowiedzialnie przygotowuje się do realizacji zadań
wspomaganie rodziców w procesie usprawniania i terapii dziecka z zaburzonym rozwojem psychoruchowym
Kryteria oceniania
Studium przypadku
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: