Metody integracji percepcyjno-motorycznej SP-MIP2
Przetwarzanie słuchowe: Tomathis, jahansen
Program : System Kephart
Program: Integracja sensoryczna
Program WIT
Program Capoiera
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
PC1_KS_W03
PC1_KS_W06
Student zna zasady i procedury realizacji zadań terapeutycznych
Umiejętności
PC1_KK_U05
PC1_KS_U06
Opanowanie umiejętności opracowywania i przeprowadzenia zajęć wspomagających rozwój dziecka
Znajomość programów wspomagania rozwoju dziecka
Student potrafi właściwie dobrać, zmodyfikować oraz opracować i wykonać pomoce do zajęć stymulujących rozwój z dzieckiem z w wieku niemowlęcym i poniemowlęcym
Student potrafi opracować zadania terapeutyczne do realizacji w domu, uwzględniając codzienne czynności pielęgnacyjne rodziców.
Student potrafi opracować poradnik domowy dla rodziców małego dziecka
Student potrafi opracować zintegrowany program terapeutyczny z wieloprofilowa oceną funkcjonalną , uwzględniający rozpoznanie kliniczne oraz przeprowadzić go w warunkach domowych dziecka
Kompetencje społeczne
PC1_KK_K01
PC1_KK_K02Ma przekonanie o sensie zdobywania wiedzy, wartości i potrzebie podejmowania działań wspomagających rozwój małego dziecka
Odpowiedzialnie przygotowuje się do realizacji zadań
wspomaganie rodziców w procesie usprawniania i terapii dziecka z zaburzonym rozwojem psychoruchowym
Kryteria oceniania
Uczestnictwo w zajęciach
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: