Konstruowanie indywidualnych planów rozwoju i programów terapeutycznych dla dziecka i rodziny - 1 SP-KPTa
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
W cyklu 2020Zn:
Etapy konstruowania indywidualnych programów edukacyjno terapeutycznych |
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
WIEDZA:
- Zna zasady konstruowania indywidualnych programów
- Zna etapy konstruowania indywidualnych programów wspomagania rozwoju
- Zna zasady opracowania studium przypadku
- Zna zasady i sposoby operacjonalizacji zadań.
UMIEJĘTNOŚCI:
- Umie opracować wieloaspektowy raport o funkcjonowaniu dziecka ze złożoną niepełnosprawnością i jego środowiska
- Umie określić słabe i mocne strony funkcjonowania dziecka ze złożona niepełnosprawnością i jego środowiska
- Umie sformułować cele ogólne i cele szczegółowe do informacji o aktualnym poziomie funkcjonowania osoby z niepełnosprawnością złożoną
- Umie zaprojektować, skonstruować indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny dla osoby z niepełnosprawnością złożoną/ głuchoniewidomej.
- Umie planować ewaluację procesu diagnostyczno-terapetycznego dzieci objętych ze specjalnymi potrzebami , w tym dzieci z niepełnosprawnością złożoną.
KOMPETENCJE SPOŁECZNE:
- Potrafi współpracować w grupie
- Potrafi omówić z rodzicami, opiekunami dziecka z niepęłnosprawnością złożoną raport o poziomie jego funkcjonowania i program wspomagania jego rozwoju
- Jest gotów do przyjęcia odpowiedzialności za podejmowane decyzje związane z organizacja procesu diagnostyczno terapeutycznego.
Uwagi
W cyklu 2020Zn:
Godziny kontaktowe np. wykład, ćwiczenia 5 |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: