Konstruowanie programów socjoterapeutycznych SP-KPS1
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
W cyklu 2020Ln:
Zapoznanie z podstawami prawnymi pomocy psychologiczno-pedagogicznej w szkołach i placówkach. |
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
WIEDZA:
- ma pogłębioną wiedzę o rodzajach więzi społecznych i o rządzących nimi prawidłowościach istotnych z punktu widzenia procesów psychologicznych, zwłaszcza psychologii grupy;
- ma uporządkowaną wiedzę o zaburzeniach związanych ze sferą emocjonalną i zachowaniem człowieka i ich indywidualnych uwarunkowaniach.
UMIEJĘTNOŚCI:
- potrafi sprawnie posługiwać się wybranymi ujęciami teoretycznymi w celu analizowania podejmowanych działań praktycznych;
- potrafi wykorzystywać i integrować wiedzę teoretyczną z zakresu psychologii oraz powiązanych z nią dyscyplin w celu analizy złożonych problemów wychowawczych, opiekuńczych, pomocowych i terapeutycznych, a także diagnozowania i projektowania działań praktycznych;
- potrafi wybrać i zastosować właściwe metody i techniki socjoterapeutyczne istotne z punktu widzenia prowadzonej pracy z grupą.
KOMPETENCJE SPOŁECZNE:
- ma pogłębioną świadomość poziomu swojej wiedzy i umiejętności; rozumie potrzebę ciągłego rozwoju osobistego i zawodowego oraz uczenia się przez całe życie;
- odznacza się odpowiedzialnością za własne przygotowanie do pracy, podejmowane decyzje i prowadzone działania oraz ich skutki.
Kryteria oceniania
Aktywność na zajęciach.
Praca pisemna - konspekt programu zajęć socjoterapeutycznych.
Uwagi
W cyklu 2020Ln:
Nakład pracy: |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: