Kierowanie procesami społecznymi w szkole SP-KPK
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
W cyklu 2023Zn:
Zagadnienia z zakresu teorii kierowania klasą szkolną: |
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
WIEDZA
Słuchacz posiada zna i rozumie:
style kierowania klasą, ład i dyscyplinę, poszanowanie godności dziecka, ucznia lub wychowanka, różnicowanie, indywidualizację i personalizację pracy z uczniami;
zagadnienie klasy szkolnej jako środowiska edukacyjnego; style kierowania klasą; problem ładu i dyscypliny; procesy społeczne w klasie; integrację klasy szkolnej; tworzenie środowiska sprzyjającego postępom w nauce; sposób nauczania w klasie zróżnicowanej pod względem poznawczym, kulturowym, statusu społecznego lub materialnego;
znaczenie autorytetu nauczyciela; interakcje ucznia
i nauczyciela w toku lekcji;
znaczenie współpracy nauczyciela w procesie dydaktycznym z rodzicami uczniów, pracownikami szkoły i środowiskiem pozaszkolnym.
UMIEJĘTNOŚCI
Słuchacz potrafi:
podejmować skuteczną współpracę w procesie dydaktycznym z rodzicami uczniów, pracownikami szkoły i środowiskiem pozaszkolnym.
KOMPETENCJE SPOŁECZNE
Słuchacz jest gotów do:
jest gotowy do podejmowania indywidualnych i zespołowych działań na rzecz podnoszenia jakości pracy wychowawczej szkoły.
Uwagi
W cyklu 2023Zn:
Wykład konwersatoryjny wsparty prezentacją multimedialną. Nakład pracy studenta: liczba godzin kontaktowych (wykłady): 10; liczba godzin potrzebnych do przygotowania się do zaliczenia: 15; sumaryczna liczba godzin aktywności studenta: 25. Forma zaliczenia: pisemne kolokwium (opracowanie dwóch pytań otwartych) lub przygotowanie pracy na temat: "Preferowany/e model/e dyscypliny - charakterystyka i uzasadnienie". |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: