Klucz do uczenia się - program wspomagania rozwoju dziecka w wieku przedszkolnym SP-KDS
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
W cyklu 2020Ln:
Teoretyczne podstawy metody Klucz do uczenia się” Analiza różnic i podobieństw teorii Piageta i Wygotskiego |
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2016Z: | W cyklu 2020Ln: | W cyklu 2017Z: | W cyklu 2019Z: |
Efekty kształcenia
Wiedza:
- Zna podstawowe założenia koncepcji programu edukacji dzieci w wieku przedszkolnym
- Zna podstawowe pojęcia związane z koncepcją L. Wygotskiego
- Ma podstawową wiedzę rozwojową i potrafi ukierunkować ją na realizację zadań będących elementem określonych działań terapii małego dziecka.
Umiejętności:
- Potrafi zaproponować i przeprowadzić zajęcia edukacyjne stymulacji sensorycznej i budowania relacji z dzieckiem
- Umie poprawnie wykonywać ćwiczenia
- Umie zastosować w praktyce zdobytą wiedzę i umiejętności: podczas ćwiczeń realizowanych wspólnie przez grupę podczas zajęć, podczas wskazanych przez prowadzącego ćwiczeń (fragmentów ćwiczeń) do samodzielnej realizacji w czasie zajęć
- Wykazuje się kreatywnością i samodzielnością w zakresie tworzenia ćwiczeń.
Kompetencje społeczne:
- Ma świadomość poziomu swojej wiedzy i umiejętności, rozumie potrzebę dokształcania się i rozwoju osobistego.
- Ma przekonanie o sensie zdobywania wiedzy, wartości i potrzebie podejmowania działań wspomagających rozwój małego dziecka.
- Potrafi współpracować ze specjalistami z teamu diagnostyczno-rehabilitacyjnego w zakresie konstruowania programu diagnozy i terapii dziecka.
- Potrafi przyjąć odpowiedzialność za przygotowane i prowadzone zajęcia z dzieckiem i rodziną.
Kryteria oceniania
Aktywny udział w zajęciach- opracowanie scenariuszy zajęć
Uwagi
W cyklu 2020Ln:
Link do zespołu: |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: