Diagnostyka psychopedagogiczna SP-DPP
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
PC2_KK_W01
Opisuje miejsce diagnostyki w obszarach badawczych pedagogiki specjalnej oraz jej powiązania metodologicznego z naukami humanistycznymi i społecznymi
PC2_KK_W01
Wskazuje na powiązania interdyscyplinarne badań z zakresu pedagogiki specjalnej naukami humanistycznymi, społecznymi
PC2_KK_W07
Nazywa i wyjaśnia paradygmaty, w jakich prowadzone są badania w zakresie pedagogiki specjalnej
PC2_KK_W07
Prezentuje uporządkowaną, pogłębioną i rozszerzoną wiedzę na temat diagnostycznego rozpoznawania różnych obszarów pedagogiki specjalnej
PC2_KK_W05
Wyjaśnia związek metod diagnozowania z koncepcjami teoretycznymi rehabilitacji, edukacji, terapii, resocjalizacji osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
PC2_KK_W08
Podaje zasady i normy etyczne postępowania diagnostycznego w rehabilitacji, edukacji, terapii i resocjalizacji
PC2_KK_U04
Posiada umiejętność wyszukiwania i przetwarzania informacji diagnostycznych z uwzględnieniem różnych źródeł
PC2_KK_U04
Opracowuje narzędzie diagnostyczne do oceny obszaru funkcjonowania ucznia/grupy na podstawie wybranej koncepcji teoretycznej
PC2_KK_U02
Wykorzystuje wiedzę teoretyczną z zakresu pedagogiki specjalnej oraz powiązanych z nią dyscyplin w celu analizy i interpretacji wyników diagnozy
PC2_KK_U03
Nakreśla kierunki dalszych badań w obrębie wybranej subdyscypliny pedagogiki specjalnej
PC2_KK_K01
Ma świadomość poziomu swojej wiedzy i umiejętności w zakresie diagnozowania zjawisk z obszaru pedagogiki specjalnej
PC2_KK_K02
Docenia postawę ciągłego doskonalenia warsztatu diagnostycznego w pracy pedagoga specjalnego
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: