Czynności życia codziennego SP-CZC1
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Wiedza (max. 10)
Zna zasady i elementy procesu analizy czynności
Wykazuje się znajomością zasad dostosowywania sprzętu i materiałów do określonych potrzeb rehabilitacyjnych osób z dysfunkcją wzroku.
Potrafi wymienić alternatywne techniki wykonywania czynności życia codziennego
Umiejętności (max. 10)
Potrafi przeprowadzić analizę określonej czynności życia codziennego pod kątem nauczania/ćwiczenia jej z osobą z dysfunkcją wzroku.
Potrafi wyszukiwać informacje nt sprzętu rehabilitacyjnego i sposobów adaptowania sprzętu ogólnodostępnego do potrzeb osób z dysfunkcją wzroku.
Kompetencje społeczne (max. 10)
Jest wyczulony na kwestie bezpieczeństwa
i samodzielności w sytuacjach nauczania czynności życia codziennego.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: