Warsztaty na temat wizerunku publicznego i public relations SC-2S-WWP
TREŚCI PROGRAMOWE
1. Teoria public relations.
2. Analiza najważniejszych światowych kampanii wyborczych (political PR).
3. Kreowanie wizerunku.
4. Konstruowanie przekazu promocyjnego.
5. Umiejętność konstruowania wypowiedzi.
6. Środki retoryczne.
7. Panowanie nad stresem związanym z wystąpieniami publicznymi.
8. Samodzielna analiza wybranych kampanii reklamowych.
W cyklu 2020L:
Zajęcia mają wyposażyć studenta w wiedzę merytoryczną,ale przede wszystkim przygotować go praktycznie do zadań związanych z |
W cyklu 2021L:
Zajęcia mają wyposażyć studenta w wiedzę merytoryczną,ale przede wszystkim przygotować go praktycznie do zadań związanych z |
W cyklu 2022L:
Zajęcia mają wyposażyć studenta w wiedzę merytoryczną,ale przede wszystkim przygotować go praktycznie do zadań związanych z |
W cyklu 2024L:
Zajęcia mają wyposażyć studenta w wiedzę merytoryczną,ale przede wszystkim przygotować go praktycznie do zadań związanych z |
Cele Zrównoważonego Rozwoju ONZ
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2023L: | W cyklu 2020L: | W cyklu 2021L: | W cyklu 2024L: | W cyklu 2022L: |
Efekty kształcenia
Wiedza
Student/-ka ma pogłębioną i rozszerzoną wiedzę z zakresu teorii komunikacji i public relations.
Ma szczegółową wiedzę o współczesnych obszarach wykorzystania public relations, sposobach manipulacji i perswazji.
Ma wiedzę o metodach, narzędziach oraz technikach pozyskiwania danych, pozwalających badać organizacje i instytucje na potrzeby public relations.
Umiejętności
Student/-ka potrafi wykorzystać wiedzę i pozyskane z wiarygodnych źródeł dane do opisu i analizy różnorodnych kampanii reklamowych.
Potrafi krytycznie analizować i interpretować teksty i wytwory kultury ważne z punktu widzenia komunikacji społecznej.
Posiada umiejętność przygotowania, zgodnie z przyjętymi w socjologii standardami, wystąpień ustnych i prac pisemnych.
Ma umiejętność prowadzenia debaty: merytorycznego argumentowania, z wykorzystaniem poglądów własnych oraz innych autorów, formułowania wniosków i tworzenia syntetycznych podsumowań.
Umie samodzielnie uzupełniać wiedzę i rozwijać umiejętności.
Kompetencje społeczne
Student/-ka jest gotowy/-a do podejmowania wyzwań zawodowych i osobistych, wykazuje aktywność i przedsiębiorczość.
Prawidłowo identyfikuje i rozstrzyga dylematy związane z pracą w obszarze PR.
Respektuje zasady etyki zawodowej oraz normy i reguły prawne i moralne.
Literatura
W cyklu 2020L:
(red.) Bauer Z., Chudzinska E., Dziennikarstwo i świat mediów, Kraków 2001 |
W cyklu 2021L:
(red.) Bauer Z., Chudzinska E., Dziennikarstwo i świat mediów, Kraków 2001 |
W cyklu 2022L:
(red.) Bauer Z., Chudzinska E., Dziennikarstwo i świat mediów, Kraków 2001 |
W cyklu 2024L:
(red.) Bauer Z., Chudzinska E., Dziennikarstwo i świat mediów, Kraków 2001 |
Uwagi
W cyklu 2020L:
https://teams.microsoft.com/l/meetup-join/19%3a271edf99e3c94d32b9ed3d1f7d8a3cb9%40thread.tacv2/1614608400376?context=%7b%22Tid%22%3a%22aee18df6-9fc6-4188-b9f4-b3f12e451c86%22%2c%22Oid%22%3a%22e1e6d124-52a4-4025-8063-a88ac00be690%22%7d |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: