Programy do grafiki rastrowej PZ-3F-PGR
TREŚCI PROGRAMOWE
Cechy grafiki bitmapowej, formaty zapisu, rozdzielczość bitmapy. Systemy kolorystyczne. Edycjai retusz obrazu. Warstwy, obiekty, edycja tekstu, kanały, maska obrazu, narzędzia, filtry. Import/Eksport obrazu. Fotomontaże. Tworzenie graficznych materiałów edukacyjnych.
W cyklu 2023L:
TREŚCI PROGRAMOWE Podstawowe pojęcia związane z grafika rastrową. Systemy kolorystyczne. Parametry obrazu (rozdzielczość, głębia bitowa). Gamut koloru. Formaty zapisu plików graficznych. |
Cele Zrównoważonego Rozwoju ONZ
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
W zakresie WIEDZY absolwent zna i rozumie:
możliwości zastosowania oprogramowania komputerowego - programów graficznych.
W zakresie UMIEJĘTNOŚCI absolwent potrafi:
stosować terminologię z obszaru informatyki w zakresie opisu urządzeń i oprogramowania
stosować oprogramowanie komputerowe: korzystać z programów graficznych.
W zakresie KOMPETENCJI SPOŁECZNYCH absolwent jest gotów do:
kształtowania nawyku systematycznego i samodzielnego uczenia się przez całe życie i korzystania z różnych źródeł wiedzy, w tym z Internetu, krytycznej analizy informacji,
uznawania znaczenia wiedzy w rozwiazywaniu problemów teoretycznych i praktycznych, korzystania z wiedzy ekspertów.
Uwagi
W cyklu 2023L:
Metody kształcenia: Godziny kontaktowe ćwiczenia 30 Przygotowanie się do zajęć, lektury 8 Sumaryczna liczba punktów ECTS 2 |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: