Metody promocji działań kulturalnych i kontakt z mediami PE-3S-MDM1
TREŚCI PROGRAMOWE:
Komunikacja społeczna – rola i funkcje.Public i Media Relations w działalności animatora kultury. Branding w kulturze. Narzędzia i techniki PR i MR w Internecie. Instytucjonalne formy wspierania promocji kultury. Case study działań promocyjnych i komunikacyjnych w kulturze.
W cyklu 2024L:
TREŚCI PROGRAMOWE 1. Osobowość a efektywność pracy na antenie - prasa oraz internet |
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Wiedza
Ma podstawową wiedzę na temat uwarunkowań prawnych, kulturowych, etyczno-moralnych w procesie komunikowania marketingowego działań kulturalnych i społecznych.
Ma rozwiniętą wiedzę dotyczącą podstawowych zasad i kanonów komunikowania się ze środowiskiem mediów.
Umiejętności
Posiada umiejętność budowania komunikatów (prasowych, medialnych, internetowych itp.) z poszanowaniem obowiązujących kanonów oraz zasad efektywnej komunikacji.
Kompetencje społeczne
Ma przekonanie o wadze zachowania się wsposób profesjonalny, refleksyjny i etyczny.
Odpowiedzialnie przygotowuje się do swojej pracy, projektuje i wykonuje działania pedagogiczne wynikające z zadań praktykanta.
Uwagi
W cyklu 2024L:
SPOSOBY POMIARU EFEKTÓW KSZTAŁCENIA ECTS -2 |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: