Laboratorium innowacji PE-3S-LAI
TREŚCI PROGRAMOWE
Koncepcja laboratorium innowacji. Prowadzenie sesji w i-Labie. Icebreakers. Electronic brainstorming. Mind mapping. SWOT.
W cyklu 2021L:
TREŚCI PROGRAMOWE |
W cyklu 2022L:
TREŚCI PROGRAMOWE |
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Wiedza
- Ma uszczegółowioną wiedzę dotyczącą prowadzenia zajęć dydaktycznych z wykorzystaniem laboratorium innowacji.
- Ma wiedzę dotyczącą procesów komunikowania interpersonalnego.
Umiejętności
- Potrafi wykorzystywać technologie informacyjno-komunikacyjne dla zwiększenia efektywności procesu kształcenia.
- Potrafi samodzielnie zdobywać wiedzę i rozwijać swoje profesjonalne umiejętności, korzystając z nowoczesnych technologii (ICT).
- Ma rozwinięte umiejętności w zakresie komunikacji interpersonalnej, potrafi używać języka specjalistycznego i porozumiewać się w sposób precyzyjny i spójny przy użyciu różnych kanałów i technik komunikacyjnych ze specjalistami w zakresie pedagogiki, jak i z odbiorcami spoza grona specjalistów.
Kompetencje społeczne
- Ma krytyczny stosunek do posiadanej wiedzy i umiejętności, rozumie potrzebę ciągłego dokształcania się zawodowego i rozwoju osobistego; dokonuje samooceny własnych kompetencji i doskonali umiejętności.
- Ma gotowość do promowania odpowiedzialnego i krytycznego wykorzystywania mediów cyfrowych oraz poszanowania praw własności intelektualnej.
Literatura
W cyklu 2021L:
LITERATURA OBOWIĄZKOWA Fila M., Kruś-Kubaszewska K. (2019). ELECTRONIC BRAINSTORMING IN THE INNOVATION LABORATORY - NEW WAY OF VOCATIONAL TRAINING FOR SPECIAL EDUCATION TEACHERS. INTED2019 Proceedings, pp. 2017-2023. LITERATURA UZUPEŁNIAJĄCA |
W cyklu 2022L:
LITERATURA OBOWIĄZKOWA Fila M., Kruś-Kubaszewska K. (2019). ELECTRONIC BRAINSTORMING IN THE INNOVATION LABORATORY - NEW WAY OF VOCATIONAL TRAINING FOR SPECIAL EDUCATION TEACHERS. INTED2019 Proceedings, pp. 2017-2023. LITERATURA UZUPEŁNIAJĄCA |
Uwagi
W cyklu 2021L:
Metody kształcenia: Metody aktywizujące, icebreakers, electronic brainstorming, mind mapping, SWOT, pokaz, pogadanka, elementy wykładu, dyskusja. Nakład pracy studenta: Godziny kontaktowe, ćwiczenia - 15 Przygotowanie się do zajęć, lektury - 15 Sumaryczna liczba punktów ECTS 1 |
W cyklu 2022L:
Metody kształcenia: Metody aktywizujące, icebreakers, electronic brainstorming, mind mapping, SWOT, pokaz, pogadanka, elementy wykładu, dyskusja. Nakład pracy studenta: Godziny kontaktowe, ćwiczenia - 15 Przygotowanie się do zajęć, lektury - 15 Sumaryczna liczba punktów ECTS 1 |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: