Diagnoza potencjału twórczego PE-3S-DPT
W cyklu 2022L:
TREŚCI PROGRAMOWE: ĆWICZENIA |
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Wiedza
- Ma podstawową wiedzę o projektowaniu i prowadzeniu badań w pedagogice, a w szczególności o metodach, technikach i narzędziach badawczych stosowanych w diagnozie kreatywności.
- Ma uszczegółowioną wiedzę dotyczącą prowadzenia działalności pedagogicznej w zakresie określonym specjalnością studiów.
- Ma uszczegółowioną wiedzę na temat posługiwania się określonymi narzędziami (testami oraz kwestionariuszami) wykorzystywanymi w badaniach twórczości w odniesieniu do odpowiednich etapów edukacyjnych.
Umiejętności
- Potrafi diagnozować zdolności twórcze uczniów w różnym wieku wykorzystując testy bazujące na materiale werbalnym lub figuralnym.
- Potrafi dokonać pomiaru samooceny twórczości uczniów.
- Potrafi dokonać analizy aktywności twórczej uczniów w oparciu o narzędzia kwestionariuszowe.
- Posiada elementarne umiejętności badawcze pozwalające na projektowanie i prowadzenie badań pedagogicznych mających na celu pomiar potencjału twórczego uczniów w różnym wieku.
- Potrafi opracować wyniki badania potencjału twórczego jednostki, formułować płynące z nich wnioski i prezentować ich wyniki.
Kompetencje społeczne
- Ma przekonanie o wadze zachowania się w sposób profesjonalny; odpowiedzialnie przygotowuje się do swojej pracy.
Uwagi
W cyklu 2020L:
REALIZACJA ZAJĘĆ: Link do zespołu: SPOSÓB POMIARU EFEKTÓW KSZTAŁCENIA OCENA: METODY KSZTAŁCENIA NAKŁAD PRACY STUDENTA: |
W cyklu 2021L:
REALIZACJA ZAJĘĆ: Link do zespołu: SPOSÓB POMIARU EFEKTÓW KSZTAŁCENIA OCENA: METODY KSZTAŁCENIA NAKŁAD PRACY STUDENTA: |
W cyklu 2022L:
METODY KSZTAŁCENIA UMIEJĘTNOŚCI: KOMPETENCJE SPOŁECZNE: NAKŁAD PRACY STUDENTA: |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: