Praktyka asystencka w instytucjach medialnych - redakcje programów informacyjnych i edukacyjnych TVP, telewizji komercyjnych oraz stacji radiowych, redakcje prasowe, wydawnictwa (40 godz.) PE-3P-EME1
DRUKI DO POBRANIA
Uwaga ! dokumenty należy drukować dwustronnie.
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2019L: | W cyklu 2021L: | W cyklu 2022L: | W cyklu 2020L: | W cyklu 2020Z: |
Efekty kształcenia
Wiedza - Ma podstawową wiedzę o rodzajach struktur społecznych i instytucji medialnych i edukacyjnych; jak też różnych środowiskach wychowawczych, ich specyfice i procesach w nich zachodzących w zakresie realizacji edukacji medialnej.
- Ma poszerzoną wiedzę o strukturze i funkcjach, celach, podstawach prawnych, organizacji i funkcjonowania instytucji medialnych.
Umiejętności - Prawidłowo dokonuje zapisu obserwacji działań prowadzonych w instytucji medialnej i edukacyjnej.
- Potrafi posługiwać się zasadami i normami etycznymi w podejmowanej działalności zawodowej podczas odbywania praktyk, dostrzega i analizuje dylematy etyczne; przewiduje skutki konkretnych działań pedagogicznych nauczyciela.
- Identyfikuje się wyznaczonymi zadaniami i angażuje w ich wykonanie, zdobywając potrzebną wiedzę i umiejętności, pomocne w radzeniu sobie w różnych sytuacjach trudnych.
Kompetencje społeczne - Dąży do pogłębiania zdobytej wiedzy poszukując nowych źródeł, stawiając sobie nowe wyzwania, a następnie poddaje się ocenie opiekuna praktyk i wyciąga z niej konstruktywne wnioski.
- Wykazuje nastawienie na jednostkę i grupę, przejawia pozytywny stosunek do nich, stara się nawiązać kontakt z całą grupą.
- Wykazuje się kulturą osobistą i kulturą słowa, okazuje szacunek współpracownikom, godnie reprezentuje uczelnię, identyfikuje się z rolą pedagoga, postępuje zgodnie z etyką zawodową pedagoga.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: