Praktyka asystencko-pedagogiczna w instytucjach medialnych lub działach medialnych placówek edukacyjnych (60 godz.) PE-3P-EMD2
TREŚCI PROGRAMOWE:
Szczegółowe zapoznanie się z całokształtem funkcjonowania organizacji, szczególnie z jej strukturą organizacyjną, ogólnymi planami pracy oraz sposobami ich realizacji. Szczegółowe zapoznanie się z ofertą medialną organizacji oraz źródłami jej finansowania, metodami komunikacji z beneficjentami oraz technikami promocji wykorzystywanymi w organizacji. Szczegółowe zapoznanie się ze specyfiką pracy w organizacji oraz uczestnictwo w zleconych przez opiekuna praktyk działaniach organizacji. Poszerzenie umiejętności samodzielnego opracowania i wykonania zadań związanych z pracą worganizacji.
DRUKI DO POBRANIA
Dokumenty należy drukować dwustronnie.
Cele Zrównoważonego Rozwoju ONZ
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Wiedza
Ma podstawową wiedzę o rodzajach struktur społecznych i instytucji medialnych i edukacyjnych, jak też o różnych środowiskach wychowawczych, ich specyfice i procesach w nich zachodzących w zakresie realizacji edukacji medialnej.
Ma poszerzoną wiedzę ocelach, funkcjach, podstawach prawnych, organizacji i sposobach działania instytucji medialnych.
Umiejętności
Prawidłowo dokonuje zapisu obserwacji działań prowadzonych w instytucji medialnej.
Umie zaplanować, zorganizować i zarządzać swoimi działaniami w zakresie zdobywania specjalistycznej wiedzy i umiejętności związanych z zakresem praktyki.
Współpracuje z opiekunem prowadzącym studenta podczas praktyk indywidualnych, koordynatorem praktyk w placówce, dyrekcją, innym personelem, posiada umiejętność nawiązywania kontaktów oraz tworzenia atmosfery sprzyjającej pracy w zespole.
Kompetencje społeczne
Dąży do pogłębiania zdobytej wiedzy, poszukując nowych źródeł, stawiając sobie nowe wyzwania, a następnie poddaje się ocenie opiekuna praktyk i wyciąga z niej konstruktywne wnioski.
Wykazuje się kulturą osobistą i kulturą słowa, okazuje szacunek współpracownikom, godnie reprezentuje uczelnię, identyfikuje się z rolą pedagoga, postępuje zgodnie z etyką zawodową pedagoga.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: